#שווה_לעקוב: "אוהב לצלם את הכלבים שלי" - mreviatar@.

#שווה_לעקוב: "אוהב לצלם את הכלבים שלי" - mreviatar@

אביתר עוזרי לומד בבית הספר במגמת תעשייה וניהול אבל לא שוכח גם לצלם תמונות מדהימות לאינסטגרם. תוכלו למצוא בחשבון האינסטגרם המיוחד שלו בעיקר: סלפי, אוכל וכלבים. אז מה סוד האינסטגרם שלו? ולמה שווה לעקוב אחריו?

מידי שבוע נמליץ על חשבונות אינסטגרם מושקעים שממש "#שווה_לעקוב" אחריהם, במסגרת הפינה נכיר לכם קצת יותר את האנשים שמאחורי הפילטרים, הלייקים ואלו שעושים את הפיד שלנו למקום הרבה יותר מרהיב.

והשבוע: mreviatar@

ההמלצה שלנו לשבוע הזה הוא אביתר עוזרי, תלמיד בכיתה י"א במגמת תעשייה וניהול מבת-ים. לאביתר יש 967 עוקבים וחשבון אינסטגרם לגמרי לא רע! אז בואו לגלות מה סוד האינסטגרם שלו ולמה שווה לעקוב אחריו? 

הפרופיל של אביתר
הפרופיל של אביתר © אינסטגרם

 

ההמלצה שלנו

אביתר מראה באינסטגרם שלו שאפשר לשלב בין סלפי לבין תמונות אומנותיות מדהימות במיוחד. אז אולי הוא לא משתמש בפילטרים, אבל מוכיח שנורמלי זה הדבר הכי שווה שיש, בין לבין גם תמצאו תמונות מצחיקות שצילם והעלה, וגם הרבה מאוד שמחת חיים שמרעננת את הפיד.

הכירו את אביתר!
הכירו את אביתר! © אינסטגרם

מה מיוחד באינסטגרם שלי

לפי דעתי מה שמיוחד באינסטגרם שלי הוא השילוב של התמונות שלי. אני מעלה גם תמונות שלי וגם תמונות של מאכלים שאני מבשל או שאני נגיד במסעדה. אני יותר מעדיף לצלם מאכלים שאני מכין וגם תמונות של הסביבה שלי, אם זה לדוגמא פרחים או עננים או אפילו שלולית וזה כי אני אוהב לצלם וישר לעלות את התמונה, אני רוצה לחלוק את זה עם כולם!

תותים!
תותים! © אינסטגרם
אוהב לצלם את הסביבה
אוהב לצלם את הסביבה © אינסטגרם

אינסטגרם ואני

אני והאינסטגרם זה חיבור מושלם הקטע של לעלות תמונות ולשתף אותם עם אנשים. אני מת על צילום, זה אחד התחביבים שלי והחיבור הזה עם האינסטגרם גורם לי לרצות לצלם עוד ועוד!

האשטאג האהוב עליי

אין לי האשטאג אהוב, אני לא משתמש בזה כול כך אבל אם כן אז אני אוהב את האשטאג cool#

COOL!
COOL! © אינסטגרם

התמונה שאני הכי אוהב

צילמתי אותה לא מזמן כשהיה מזג אוויר קריר במיוחד, התמונה היא כוס שבתוכה יש ברד שגולש מחוץ לכוס. אני אהבתי את התמונה הזו מכיוון שלפי דעתי היא שונה משאר התמונות שלי, אני לא יודע איך להסביר את זה אבל היא הכי אהובה עליי.

שונה ואהובה
שונה ואהובה © אינסטגרם

התמונה שיש לה ערך סנטימנטלי 

כל התמונות שבהן אני מצלם את הכלבים שלי, יש להם ערך חשוב אצלי. הם מאוד חשובים לי. בכל פעם שאני במצב רוח שלילי, כועס, עצוב או לחץ, הם תמיד איכשהו מעלים לי את החיוך וגורמים לי לשכוח מהכל. בגלל זה חשוב לי לצלם אותם הרבה כדי שיהיה לי זיכרון מהם כשאגדל.

האו האו!
האו האו! © אינסטגרם
כמה אהבה
כמה אהבה © אינסטגרם

עם פילטר או בלי

בלי פילטר אבל לעיתים נדירות אני כן אשתמש.

חשבון אינסטגרם שבא לי לפרגן לו

החשבון של המדריך שלי מתנועת הנוער העובד והלומד baldigi@

טיפ לאינסטגרם שלכם

אני מציע לכם לא להפסיק לצלם כל תמונה מסמלת משהו שעברנו או חשבנו לפחות ככה זה אצלי.

אל תפסיקו לצלם!
אל תפסיקו לצלם! © אינסטגרם

 

סיכום פרופיל

האהבה של אביתר לכלבים שלו ולצילום היא הדבר הכי חמוד שיש, הדבר הזה מוליד שלל תמונות מדהימות, מצחיקות, מרעננות וכאלו שמוחצים לנו את הלב וגורמות לנו לרצות לאמץ כלב. גם הבישולים וצילומי האוכל של אביתר עושים לנו חשק לטרוף את מסך הסמארטפון. אנחנו מניחים שאינסטגרם מיוחד לא ניחן רק בכמות עוקבים או בפילטרים וכמות התמונות - התשוקה לצילום, ההתמדה והאמונה בדבר היא ללא ספק מרכיב חשוב מאוד בתוך כל הדבר הזה ולאביתר יש את הפרופיל הנכון והמלא בכל טוב. אז מילה מאיתנו - שווה לעקוב!

© אינסטגרם

                  >> אתם כבר עוקבים אחרי פרוגי באינסטגרם? זה הזמן! <<

עוד קצת מהפרופיל של אביתר:

© אינסטגרם
לייק!
לייק! © אינסטגרם
תמונה חריפה!
תמונה חריפה! © אינסטגרם
© אינסטגרם

אם אתם רוצים שגם נמליץ עליכם או על חבר שלכם - תייגו את אחת התמונות שלכם בהאשטאג #שווה_לעקוב ואולי נפרסם אתכם כאן!

תגובות