"היה לי הכל, ואני הייתי אומללה" - מתנגדת לאינסטגרם. צילום מסך מהאינסטגרם

"היה לי הכל, ואני הייתי אומללה" - מתנגדת לאינסטגרם

דוגמנית בת 19 מספרת בסרטון וידאו מרגש איך זה באמת מרגיש להיות אדם חשוב באחת מהרשתות החברתיות. נשמע שתשובה פשוטה, אז למה זה הביא אותה לכדי דמעות?

הכירו את אנסה אוניל, דוגמנית בת 19 שלפי המון אנשים, היא תוגדר כהצלחה ברשתות החברתיות. נשמע כיף נכון? אז למה אנסה רוצה לפרוש מחיי הרשת החברתית למרות שיש לה הרבה מאוד עוקבים ומעריצים? 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

"הייתי אובססיבית כלפי איך שהייתי והגוף שלי הגיב לזה"

אנסה מספרת לעולם את מה שבאמת קורה בפרופילים החברתיים שלה (בהנחה שאנשים לא יודעים שזה באמת קיים) וזה שחברות היו משלמות לה כסף בשביל להכניס את המוצר שלהם לתוך התמונה ואפילו היו מציעות איך להניח ואיך לשים את זה. במהלך הזמן היא הבינה שהיא עושה טעות ולכן החליטה יום אחד פשוט לכבות את הסמארטפון שלה. היא הייתה מנותקת לשבוע שלם ואז הבינה שכל מה שהיה עד עכשיו - הייתה טעות אחת גדולה. 

© נועה ריינה

היא מספרת שכשהיא הייתה בת 12 היא ממש הרגישה שהיא כלום, שהיא לא יפה ושאף אחד לא שם עליה. אז היא הייתה עוקבת אחר אלו שהיו יפים, כאלו שהיו מפורסמים, כאלו שיש להם חיים (כביכול) וכאלו שבחיים שלהם יש הכל. מצד אחד היא שנאה את האנשים האלו, אך מצד שני היא הייתה רוצה להיות כמוהם. "בגיל 12 חשבתי שאני שום דבר, ואז כאן, כמעט 19 עם כל העוקבים האלו, אני כבר לא יודעת מה אמיתי ומה לא".

אנסה מסבירה לאנשים מה הם באמת צריכים לעשות. אל תהיו במכשירים שלכם היא אומרת: "להיות עם אנשים בחיים האמיתיים, לחבק אנשים, לדבר וללכת לפארק - זה באמת החיים האמיתיים וזה מה שלא עשיתי ברוב החיים שלי כי הייתי בתוך המסך" ועד עכשיו היא מצטערת על זה. לא רק זה, היא גם נותנת עצה חשובה מאוד: "את לא חייבת להיות דוגמנית כדי להבין שאת יפה, כי זה לא אמיתי!".

את הסרטון היא מסיימת בבקשה אחת שלה: "אם אתם יכולים לעשות משהו אחד בשבילי, זה יהיה שתכבו את המכשירים, תלכו לאיפה שאתם אוהבים ותדברו עם אנשים". אנסה שילמה מחיר כבד ועכשיו היא מבקשת מאיתנו שלא נחזור עליה. בנוסף, היא פתחה אתר בו אפשר לקבל את כל המידע, לתמוך ועוד.

עד היום בבוקר הסרטון היה קיים בחשבון היוטיוב שלה אך אנסה כנראה בחרה למחוק את כל החשבון. כמו כן היא העלתה כמה תמונות לאינסטגרם בהן הראת כמה זיוף היה לה בחיים והיום בבוקר היא בחרה להסיר גם את הפרופיל שלה באינסטגרם.

הנה דוגמאות לעריכות לפוסטים שהיא העלתה בשביל להוכיח לעולם שכל דבר שהם רואים הוא לא נכון:

"לא שילמתי על השמלה הזאת"

 

© צילום מסך מאינסטגרם

 

"שילמו לי 400$ דולר כדי להעלות תמונה עם השמלה הזאת" 

© צילום מסך מאינסטגרם

"צולמו כמעט 100 תמונות זהות כדי שהבטן תצא כמו שצריך"

© צילום מסך מאינסטגרם

"היה לי אקנה באותו זמן, יש בתמונה הזאת המון איפור"

© צילום מסך מאינסטגרם

 

תגובות