טרנד חדש: רוצים משהו בחינם? תצטרכו להשיג כמה לייקים. צילום מסך מפייסבוק

טרנד חדש: רוצים משהו בחינם? תצטרכו להשיג כמה לייקים

זה התחיל בילד קטן מאירלנד שרק רצה אייפון 6 בחינם ונהיה הדבר שכולם מדברים עליו בפייסבוק. אם אתם רוצים משהו בחינם, צריך רק כמה אלפי לייקים וזה שלכם

אהרון לינץ׳, מאירלנד, שלח לדף הרשמי של אפל בפייסבוק הודעה: "אפשר לקבל בבקשה אייפון 6 חינם?". למרבה ההפתעה, אפל ענתה לו: "אנחנו מציעים לך את הדבר הבא – קח את צילום המסך של השיחה הזאת ואם הוא יקבל 150,000 לייקים ו- 50,000 תגובות, אנו ניתן לך אייפון מתנה. יש לך זמן, עד ה-28 בינואר. בהצלחה!". 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אהרון, שעל כל פוסט ממוצע שלו היו בממוצע 7 לייקים, שיתף את התמונה – ותוך שלוש שעות כבר האייפון 6 היה שלו. נכון לכתיבת הכתבה, יש לפוסט: 300,000 לייקים, 6,000 שיתופים ו- 71,000 תגובות. אנשים מכל רחבי העולם עזרו לאהרון ופוסט זה נהפך במהרה לויראלי.

© צילום מסך מפייסבוק

כמו כל טרנד ויראלי, היה ברור שזה יגיע לישראל ומאות ישראלים כבר שאלו רשתות אם אפשר לקבל דברים חינם תמורת לייקים, מהמבורגר ועד שחרור מצה''ל, ואפילו טל מוסרי הצטרף לחגיגה כשמישהו העלה צילום מסך שאם הוא יצליח לקבל יותר מ10,000 לייקים ו1,000 שיתופים הוא עוזב הכל וחוזר לערוץ הילדים. 

אבל צילום המסך שבאמת הכי מעניין, הוא של צעיר בשם תום יעקובי שלפי צילום המסך שהוא העלה, השחקן ההוליוודי ריאן ריינולדס יבוא לפרמיירת הבכורה בישראל של הסרט בכיכובו, "דדפול", רק אם תום יצליח להשיג 15,000 לייקים ואלף תגובות. אבל יותר מאוחר ריאן הודיע כי הוא לא יגיע לישראל למרות שתום הגיע לכמות המבוקשת.

© צילום מסך מפייסבוק

ומה הרשתות הגדולות שמקבלות את ההודעות אומרות בעניין? חלקן זורמות וחלקן ממש לא. כמו פיצה פרגו שאפילו התעצבנה על לקוחותיה ואיימה לתבוע אותם.

© צילום מסך מפייסבוק
© צילום מסך מפייסבוק
© צילום מסך מפייסבוק

והנה כמה מאלה שלא שיתפו פעולה

© צילום מסך מפייסבוק
© צילום מסך מפייסבוק
תגובות