שבוע הגאווה: 3 יוטיוברים גאים שיצאו מהארון ביוטיוב. צילום מסך מיוטיוב

שבוע הגאווה: 3 יוטיוברים גאים שיצאו מהארון ביוטיוב

שבוע הגאווה בפתח והחלטנו להביא לכם שלושה סרטוני יציאה מהארון של שלושה יוטיוברים גדולים שעשו את הצעד, וסיפרו את הסיפורים שלהם למיליוני עוקביהם

שבוע הגאווה בפתח. הבאנו לכם 3 יוטיוברים שהיציאה מהארון שלהם הייתה מול מיליוני אנשים בחשבון היוטיוב שלהם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

טרוי סיוון

היוטיובר האוסטרלי טרוי סיוון העלה את סרטון היציאה מהארון שלו לערוץ היוטיוב שלו ב- 7 באוגוסט 2013. בסרטון מספר סיוון שהתאריך, שיבעה באוגוסט, זה התאריך שבו יצא מהארון בפניי משפחתו 3 שנים מוקדם יותר, כשהיה בן 14 בלבד. בדצמבר האחרון שיחרר סיוון את האלבום הראשון שלו -Blue Neighbourhood, לשלושה שירים מתוך האלבום, Fools ,Wild ו Talk Me Down הכין סיוון טרילוגיה של שלושה קליפים המשכיים כשהעלילה שלהם עוסקת במערכת יחסים בין שני נערים, כשסיוון משחק את אחד משניהם. גם מעריציו של סיוון, וגם רבים אחרים ברחבי הרשת אהבו ותמכו ברעיון של הטרילוגיה. כמו כן, עוד שיר מהאלבום בשם Heaven, נכתב על הקונפליקט שחווה סיוון בנערותו בין ההשלמה עם נטייתו המינית, ובין היותו יהודי והפחד לאכזב את אביו.

נכון לעכשיו, יש כמעט 7 מיליון צפיות לסרטון היציאה מהארון של סיוון, וכ475 אלף לייקים.

 

 

אינגריד נלסון

היוטיוברית אינגריד נלסון העלתה לערוץ היוטיוב שלה את סרטון היציאה מהארון שלה ב- 9 ביוני 2015. "יש משהו שאני רוצה שתדעו" פותחת נלסון את הסרטון בעיניים נוצצות ובקול לחוץ. בסרטון, שאורכו קרוב ל - 20 דקות, מספרת נלסון ש"זה לא משהו שבחרתי. זה משהו שהוא חלק ממני. הוא תמיד היה חלק ממני", היא מספרת על איך שהדחיקה את נטייתה המינית בנערותה, "הרגשתי את הצורך לקחת את החלק הזה שהיה בי, לשים אותו בארון, ולנעול אותו". יוטיוברים רבים תמכו בנלסון ושיתפו את הסרטון שלה בחשבונות האישיים שלהם ברשתות החברתיות, ביניהם זואלה הבריטית וטיילר אוקלי האמריקאי.

הסרטון של נלסון עומד על 15 מיליון צפיות ו760 אלף לייקים.

 

 

קונור פרנטה

היוטיובר קונור פרנטה העלה את סרטון היציאה מהארון שלו לערוץ שלו ב- 8 בדצמבר 2014. "כשגדלתי תמיד ידעתי שהייתי שונה מכולם" אומר פרנטה בסרטון. "התעייפתי מלברוח ולהתחבא ממי שהייתי באמת" הוא מודה בהמשך. "נמאס לי מלייסר את עצמי, זה רק חלק קטן ממי שאני ואני לא אתן לנטייה המינית שלי להגדיר אותי. זה חלק ממני. לא כולי" הוא מוסיף לקראת סוף הסרטון.

כשהסרטון שוחרר, הרשתות החברתיות התמלאו בתגובות תמיכה ואהבה כלפי פרנטה, אך היו גם כאלה שהתלוצצו מכיוון שב2011 העלה פרנטה סרטון תחת הכותרת: "I'm Not Gay". אירוני, ללא ספק.

לסרטון היציאה מהארון של פרנטה יש כ10 מיליון צפיות ו928 אלף לייקים.

 
תגובות