חשבתם שאין עוד מה לחדש? רשת חברתית חדשה, Hoop.

חשבתם שאין עוד מה לחדש? רשת חברתית חדשה, Hoop

כבר חשבנו שקיימות כל הרשתות החברתיות שאפשר ליצור ומסתבר שלא. אתם שואלים מה כבר אפשר לחדש ולשנות? מסתבר שאפשר וקוראים לזה - Hoop

אנחנו כבר מכירים רשת חברתית להעלות פוסטים, רשת חברתית לעלות תמונות, רשת חברתית עם תמונות שנמחקות אחרי 24 שעות ורשת חברתית לעלות ציוצים שנונים. אפשר לחשוב שכבר אין מה לחדש, אבל עכשיו אנחנו מוצאים שזה לא נכון. אז, מה עוד אין לנו?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

חברת הסטרטאפ הישראלית Hoop כנראה הצליחה לעלות על מה עוד אין לנו – רשת חברתית של שרשורי וידאו, רק וידיאו. רגע, זה לא קיים כבר? אפשר להגיד שיוטיוב זאת רשת חברתית של סרטונים, אז זהו שלא ומכמה סיבות: ביוטיוב מדובר על סרטונים מושקעים, כאלו שיושבים עליהם ועורכים אותם ואילו ב-Hoop מדובר על סרטונים קצרים של 15 שניות, קלילים וחברתיים. הבדל נוסף מהרשתות האחרות הוא שברשת הזאת זה פיד של סרטונים, כאשר כל התקשורת אך ורק באמצעות הוידיאו - בלי תגובות, ללא מילים. אתם מעלים וידאו ואנחנו נעלה בחזרה וידיאו בתור תגובה. 

© יחצ

חשוב לציין כי יש הבדל בין ווין ל-Hoop וזה בעצם כל עניין הפופולריות: מי שהוא פופלרי בווין אלו רק מובילי דעת הקהל ואלו שכולם כבר מכירים ואילו ברשת החברתית החדשה הזו, כולם יכולים להיות מובילי דעה ולכולם יש הזדמנות שווה. כל אחד יוצר ומעלה סרטון וידאו על מנת לקבל תגובות וידאו בשרשור לפי הפופולריות. אפשר להצטרף לשרשורי וידיאו קיימים על ידי הוספה של סרטון משלכם, או לפתוח שרשור חדש אליו יוכלו להצטרף משתמשים אחרים.

תגובות