סאבסקרייב: רוזאנה פנסינו וליאור גדעוני. צילום מסך מיוטיוב

סאבסקרייב: רוזאנה פנסינו וליאור גדעוני

מדי שבוע נביא לכם שני יוטיוברים ששווה להירשם לערוצי היוטיוב שלהם. לפעמים וולגרים, לפעמים גיימרים ולפעמים סוגים אחרים. השבוע - רוזאנה פנסינו וליאור גדעוני

רוזאנה פנסינו

הכירו את אחד ערוצי האפייה המגניבים ביותר ביוטיוב. את הערוץ Rosanna Pansino שמחזיק יותר ממיליארד וחצי צפיות ושישה וחצי מיליון רשומים פתחה רוזאנה פנסינו באפריל 2010. כשפתחה את הערוץ, רוזאנה לא התמקדה רק באפייה. היא גם העלתה סרטונים רגילים כמו אתגרים ואפילו העלתה סדרת סרטוניי גיימינג של משחק הפלייסטיישן "Lego Harry Potter". כיום, היא עדיין מעלה מדי פעם סרטונים יותר אישיים לערוץ שלה, אבל בדרך כלל הם קשורים לאפייה ולעיתים מערבים יוטיוברים אחרים שמשתפים איתה פעולה באתגרים וטאגים. 

 

אבל הדבר הבאמת מדהים בערוץ של רוזאנה הוא שהיא מעלה עשרות סרטונים מושקעים ויצירתיים של אפייה. עוגות, עוגיות, משקאות ומאפים בצורות וצבעים הזויים ומיוחדים שעושים לנו חשק לבלוע את המסך. עקבו אחר ההוראות שהיא נותנת בסרטונים וגם אתם תוכלו לעשות בראוניז בצורת האייקון של אינסטגרם או עוגה ענקית בצורת אלזה מהסרט "פרוזן".

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ליאור גדעוני

ליאור גדעוני המוכשרת פתחה את ערוץ היוטיוב שלה Ender בפבואר 2015 וכיום יש לה כ-8,000 רשומים וקרוב למיליון צפיות. בסרטונים שלה ליאור מדברת על כל מה שמעניין אותה באותו הרגע, בין אם זה דברים שמעצבנים אותה באינטרנט ובין אם זה כמה חם בקיץ. ליאור מתבלת את הסרטונים שלה בהומור מצוין ומדויק שמספיק בשביל להצחיק אבל לא מוגזם מדי ונשמע מאולץ. 

 

ממש כמו הדמות האהובה עליה -"הכובען המטורף", ליאור מצחיקה, צבעונית ומיוחדת ומעבירה בסרטוניה את המסר שגם אם אתה שונה זה לא דבר רע. זה מי שאתה ואתה צריך לקבל את זה ולהתגאות בזה. הערוץ שלה מרענן, ייחודי ומעורר השראה.

תגובות