#שווה_לעקוב: קטלוג האופנה של בנות ה-itGirls. צילום מסך מאינסטגרם

#שווה_לעקוב: קטלוג האופנה של בנות ה-itGirls

הפינה האהובה הפעם תופסת את הבנות בעלות חוש האופנה המפותח ביותר: לבנות האיטגרילס יש קטלוג מיוחד באינסטגרם. איזה טיפ יש לנו עבורם והאם שווה לעקוב?

בנות האיטגירלס הצליחו לקבל את אהדת הקהל די במהירות ועכשיו יש להם גם קטלוג מיוחד באינסטגרם. תמונות מיוחדות שלהן מדגמנות בצורה דווקא שונה ממה שאנחנו מכירים. חולים על הסדרה? שווה לכם לעקוב אחרי הקטלוג שלהם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

קצת על @itgirls_catalog

הסדרה "IT GIRLS" של HOT בידור ישראלי, עוקבת אחר חייהן של בנות בשנות ה-20 והן אדל בספלוב, קים אקאפי, דנה זרמון ואבישג נגר. ביחד הם הקימו אתר אופנה ולייף סטייל, כדי שהם יהיו אלו שיגידו לנו מה ללבוש ולהחליט מהם הטרנדים החדשים והלוהטים בתקופות השונות בשנה. 

מספר העוקבים של החשבון הזה עומד על 1465 עוקבים הדוקים ומספר הלייקים הגבוה ביותר שהן קיבלו על תמונה הוא 380 לייקים חדשים. צפו בתמונה הכי מלוייקקת:

 

A photo posted by The Catalog (@itgirls_catalog) on

מה מיוחד בחשבון הזה?

מה שיפה בחשבון הזה שהוא באמת מורכב כקטלוג מיוחד, שכמה תמונות מרכיבות תמונה אחת יותר גדולה וזה גורם לנו לרצות לדפדף יותר מטה ולראות את התמונות המיוחדות שפורסמו בעבר שם.

החשבון הזה מבחינתנו מביא אמירה מסויימת של חדשנות, אסטטיקה ומציג קטלוג אופנה גרסת 2016, בזמן שהכל מתנהל ברשתות חברתיות אז מן הראוי שגם קטלוגים מהסוג הזה יקבלו אמירה מסויימת שם והעמוד המדובר עושה עבודה מוצלחת וראויה.

© צילום מסך מהאינסטגרם

למה שווה לעקוב אחריהן?

ובכן, כשמשלבים בין "איטגירלס" לבין הפקות אופנה, חדשנות ובתוך כל זה ליצור איזו תחושה אישי של אחת מאיתנו - זה לגמרי עושה לנו את זה. כמו כן, מדובר בבנות שאנחנו רגילים לעקוב אחריהן באינסטגרם, התחברנו אליהן על המסך וכאן ניתנת הזדמנות נוספת ללמוד את עולמן האופנתי דרך המסך ועל הדרך לקבל את הסגנון האחר, הטאצ' החדש שמסוגנן היטב ולפעמים משולב עם כמה אמירות מיוחדות. בתכלס? אם היה מדובר בחשבון אחר, זה די היה ממצה את עצמו כל הקטע שהתמונות מחולקות ואז חלקים מהתמונות רואים בפיד והן מעמיסות וכדי שנראה את התמונה המלאה נצטרך להיכנס לפרופיל, כאן, למרות הכל, אין את התחושה הזאת ואנחנו רק צמאים לתמונות נוספות.

טיפ מאיתנו

שמנו לב שבשביל לשבור את התמונות שיש בפרופיל, הן שמות תמונה שהיא לא קשורה לתמונה הכוללת ובכך זה נראה יותר מיוחד. אנחנו נמליץ להן לבחור תמונות אולי שונות ממש ואפילו לא מאותו הצילומים בשביל לשבור את התמונה הגדולה ולהציג לנו משהו חדש לגמרי ממה שמוצג בתמונה הכוללת.

© צילום מסך מאינסטגרם
תגובות