#שווה_לעקוב: הכירו את חשבון הכתיבה של אדם גבריאל. אינסטגרם

#שווה_לעקוב: הכירו את חשבון הכתיבה של אדם גבריאל

כמו בכל שבוע, כך גם השבוע, אנחנו נכיר לכם חשבון אינסטגרם מיוחד. הפעם נחשף לסוג אחר: אדם יגלה לנו מהו אינסטגרם כתיבה ויכניס אותנו לאינסטגרם שלו. אז למה שווה לעקוב אחריו?

מידי שבוע נמליץ על חשבונות אינסטגרם מושקעים שממש "#שווה_לעקוב" אחריהם, במסגרת הפינה נכיר לכם קצת יותר את האנשים שמאחורי הפילטרים, הלייקים ואלו שעושים את הפיד שלנו למקום הרבה יותר מרהיב.

ההמלצה השבוע היא חשבון האינסטגרם של אדם גבריאל, אשר שאר פרטיו כמו מקום מגוריו יישארו חסויים. בניגוד לחשבונות האינסטגרם שאנחנו מכירים, בחשבון האינסטגרם הזה הדגש הוא לא על התמונה עצמה, הוא על הטקסט שמתחתיה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

והשבוע: @adam_gavriel

© אינסטגרם

ההמלצה שלנו

אינסטגרם כתיבה הוא האינסטגרם הכי אישי שיש, הכי חשוף שיש. אדם חשף אותנו לכתיבה שלו ולרגשות שלו. הטקסטים של אדם מדברים בעיקר על אהבה, ואפשר להזדהות עם רובם. כמעט כל הטקסטים קשורים לתמונה שמצורפת אליהם ככה שהמהות של האינסטגרם לא השתנה.

© אינסטגרם

מה מיוחד באינסטגרם שלי

אני חושב שהאינסטגרם שלי שונה בכך שאני משתמש בו בעצם לכתיבה. מי שנתקל בעמוד הזה ועוקב לא נשאר בגלל שאני נראה טוב, כי אני מפורסם או משהו בסגנון, אלא מתוך הזדהות עם המילים או השראה מהן. דרך החשבון הזה אני זוכה להכיר אנשים מקסימים, מה שלא היה יוצא לי בחשבון אינסטגרם פרטי רגיל. העמוד הזה הוא מקום שלי לפריקה וזה שהקוראים מזדהים עם מה שאני כותב, הבנתי שכולנו חווים דברים דומים ואין במה להתבייש.

© אינסטגרם

התמונה שאני הכי אוהב באינסטגרם שלי

בתקופה פורחת של אהבה, אבחר בתמונה של הזוג המתנשק תחת הסוודר, במיוחד בזכות הטקסט המתאר את הדברים האינטימיים שרק אני מודע אליהם ואוהב בנוגע לבחורה, דרך דימויים ומטאפורות שמאוד אהבתי ועד היום לא הצלחתי לשחזר בצורה אחרת בטקסט אחר שלי. זה אחד הטקסטים האהובים עליי שכתבתי שאני מצליח להתגאות בו. 

© אינסטגרם
s1-2
 © אינסטגרם

תמונה עם ערך רגשי

תמונה מטושטשת של בחורה המנגנת בגיטרה שבטעות צילמתי. אני מאוד אוהב לנגן בגיטרה. הטקסט בתמונה הזו בשונה מהקודמת הוא נורא פסימי. הטקסט מדבר על כך שאני לא רוצה להוציא את ה"רעל" שאגרתי כל הזמן על האוהבים שלי סביבי, אבל החוסר בשיתוף גורם לכך שהמחשבות שלי לא נותנות לי להתנהל בצורה בריאה. לאט לאט אני לומד לפרוק דברים בצורה בריאה שתקרב ביני לבין הקרובים אליי ולא תרחיק.

© אינסטגרם
© אינסטגרם

עם פילטר או בלי?

חלק מהתמונות שלי דורשות פילטר משום שאני חושב שהעצמים והרגעים בתמונה מדוייקים לטקסט אבל הצבע שיצא שונה מהמציאות, נגיד עליז מדי לתחושות בטקסט, ודורש מתינות. מצד שני יש תמונות שלא ערכתי כלל ומדויקות לי מאוד, כמובן - הן אלו שאני גאה בחיבור ביניהן לטקסט הכי הרבה.  

© אינסטגרם

ההשראה שלי

ההשראה שלי היא די הכל. היא יכולה להתחיל משיחה בין אנשים לידי ומשפט שלהם שנקלט אצלי בראש ויוצא מהקונטקסט שלו אל תוך רעיון אצלי בראש, לתמונת גרפיטי שאני מזדהה איתה ברחוב. אבל יותר מהכל כמובן שאהבה ישנה.

© אינסטגרם

חשבון אינסטגרם שבא לי לפרגן לו

הייתי רוצה לפרגן ל-@tzooki123, משתמש כתיבה אחר שכל הכתיבה שלו מעוררת השראה ובעלת השקפה פנימית עלייך עם עצמך ונפשך. ממליץ בחום לכל האנשים שזקוקים להסתכלות פנימית בריאה יותר. כמובן גם לו יש את הטקסטים האנושיים של קושי, אבל לא כמו רוב הכותבים, הוא כותב באיזון, ולא על סוף העולם.

@tzooki123
@tzooki123 © אינסטגרם

טיפ ממני

טיפ שלי לקוראים - אם אתם מעוניינים לפתוח משתמש מהסוג הזה, תעשו את זה מהנשמה בלי חיפוש אחרי עוקבים ופרסום, ההערכה למילים שלכם תבוא מעצמה.

© אינסטגרם

סיכום פרופיל

אדם הוכיח לנו שאינסטגרם יכול להיות גם משהו שונה, משהו מהלב ושיוצא מבפנים. האינטסגרם של אדם מיוחד ומעניין, הדבר הראשון שאנחנו מסתכלים עליו בפיד של אנשים זה התמונות, כאן מיד אחרי התמונה הראשונה אנחנו מבינים שההתמקדות היא לא בתמונה היא במילים. אנחנו באמת חושבים ש#שווה_לעקוב אחריו, לא תתאכזבו!

עוד קצת מהפרופיל של אדם

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם

אם אתם רוצים שגם נמליץ עליכם או על חבר שלכם - תייגו את אחת התמונות שלכם בהאשטאג #שווה_לעקוב ואולי נפרסם אתכם כאן!

תגובות