I Need A Hero: התנסינו במצלמת ה-go pro החדשה.

I Need A Hero: התנסינו במצלמת ה-go pro החדשה

הדגם החדש של מצלמת האקסטרים, go pro, הושק לאחרונה והוא מביא איתו חידושים טכנולוגיים וחיצונייםם רבים. אז מה חדש ומה חשבנו על המצלמה?

מצלמת ה-go pro היא אולי המצלמה הכי מזוהה עם מצלמות האקסטרים והספורט בעולם ולא סתם - מדובר באחת המצלמות הטובות והאיכותיות ביותר המכילה בתוכה מגוון של אופציות ואפשרויות צילום. המלצמה החדשה, go pro hero 5, הושקה ממש לא מזמן והיא מביאה איתה כמה חידושים מעניינים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

דבר ראשון ואולי הכי חשוב - עדשת המצלמה שופרה בדגם החדש. התמונה יוצאת פחות מעוותת ומרגישים פחות את "עין הדג" שאפיין כל כך את המצלמות מהסוג הזה. כרגיל - איכות הצילום היא גבוהה מאוד, הצבעים חדשים והנראות הכללית מאוד טובה. יש גם אפשרות לבחור את רמת הרזולוציה בה רוצים לצלם.

כפי שכבר ציינו, הגו פרו היא מצלמת אקסטרים, אז החידוש הבא מאוד מגניב ויכול להיות מאוד נח ויעיל לאלו שמצלמים את עצמם תוך כדי פעילות והוא הפקודות הקוליות. אפשר להתחיל ולהפסיק לצלם בעזרת פקודה קולית, לא צריך יותר להתעסק עם כפתורים ולחפש אותם. פשוט צריך לדבר.  

שני חידושים טכניים נוספים הם מסך הטאצ' והסוללה. בדגם החדש יש מסך טאצ' מובנה שמאפשר לראות את כל התפריט בלחיצה פשוטה על מסך, הכל מוצג מול העיניים בצורה ברורה וטובה. הסוללה עכשיו היא חזקה יותר - מה שאומר: יותר זמן צילום. הדבר הפחות טוב הוא שהחליפו את הסוללה והיא שונה מהסוללה של ה- go pro hero 4 אז לכל מי שקנה מאגר של סוללות וקנה את הדגם החדש - צריך לרכוש מלאי חדש של סוללות.

מבחינה חיצונית - זאת המצלמה הראשונה שלא מצריכה קנייה של תוסף נלווה להגנה מפני מים. הקייס המובנה שלה עמיד למים, אבל שימו לב - שהוא מגן על המצלמה רק עד עומק של 10 מטר. 

בסך הכל הדגם החדש מביא איתו חידושים מעניינים וטובים מאוד ומשפר את חוויית הצילום. 

 

 

 

 

 
תגיות
תגובות