"אני צריך להמשיך הלאה": ג'וש אוונס חוזר ליוטיוב. צילום מסך מיוטיוב

"אני צריך להמשיך הלאה": ג'וש אוונס חוזר ליוטיוב

לאחר שלקח הפסקה של כחודש ג'וש אוונס חוזר ליוטיוב עם סרטון חדש ובו הוא מספר: "אני לא יכול לזחול לפינה חשוכה ולהעלם, אני צריך להמשיך הלאה"

ג'וש אוונס החליט לחזור ליוטיוב לאחר שלקח הפסקה של כחודש בעקבות גירושיו מהיוטיוברית קולין בלינג'ר, וממש לפני כמה ימים העלה ג'וש את סרטון הקאמבק שלו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בסוף ספטמבר העלה ג'וש ליוטיוב סרטון ובו הודיע על גירושיו מהיטיוברית קולין בלינג'ר לאחר כשנה וחודשיים של נישואים וכ-8 שנים של זוגיות. בסרטון אמר ג'וש שהוא לוקח הפסקה מהאינטרנט ומיוטיוב לזמן בלתי מוגבל על מנת שיוכל להתמקד בחייו האישיים ובמה שהוא עובר. 

במשך כחודש ארין, אחותו הקטנה של ג'וש הפעילה את הערוץ וכיכבה בסרטונים כשג'וש הוא זה שערך אותם, לפני כשבוע עלה לערוץ קאבר של ג'וש ושל ארין לשיר True Colors ולפני שלושה ימים העלה ג'וש את סרטון הקאמבק:

 

לאחר ששהה בחודש האחרון בבית הוריו שבג'ורג'יה אחנו רואים בסרטון את ג'וש פורק את חפציו בביתו החדש בלוס אנג'לס ומספר על הרצון שלו להמשיך הלאה כשהוא מוקף בתמיכה של חבריו ושל משפחתו: "בשבועות האחרונים למדתי הרבה, ואחד הדברים הכי חשובים שלמדתי זה שאני לא יכול לזחול לפינה חשוכה ולהעלם, אני צריך להמשיך הלאה" 

בנוסף מספר ג'וש שערוץ היוטיוב שלו לא יחזור להית כמו שהיה פעם, "הפכתי את החיים האישיים שלי לעבודה שלי, ואני לא יכול לעשות את זה כרגע". בתור התחלה, יעלה ג'וש לערוץ שלו מדי שבוע סרטון CineVlog - סרטון המשלב אלמנטים של וולוג ושל סרט קולנוע שבו ג'וש ישתף את הצופים ברגשות שלו ובמה שקורה בחייו. 

תגובות