חוזר בזמן: דניאל מורשת במשאפ נוסטלגיה עם צמד ליברה. צילום מסך מיוטיוב

חוזר בזמן: דניאל מורשת במשאפ נוסטלגיה עם צמד ליברה

לא ציפינו שזה יגיע; דניאל מורשת חוזר אחורה בזמן לסדרות הישנות, ויחד עם צמד כוכבי הרשת המצליחים - "ליברה" הם משחררים את סרטון המשאפ לשירי הפתיחה של התכניות האהובות. צפו

דניאל מורשת חוזר בזמן פעם נוספת מאז ימי "האי", אומנם הפעם לא מדובר בנסיעה ממשית בזמן אלא בסרטון ענק ומיוחד של מחרוזת שירי סדרות נוסטלגיות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ממש היום (ב') השתחרר לאוויר הסרטון הענק של הצמד שלא מאכזב אף עם בתכני היוטיוב שלהם - צמד ליברה, שאחראיים על מיטב להיטי הרשת הענקיים בישראל וכבר ביססו את מעמדם ככוכבי רשת איכותיים. הפעם הם משתפים פעולה עם כוכב סדרות הנוער בשביל מחרזות ענקית של שירי סדרות עבר כמו "ארתור", "טומי ואוסקר", "דרגון בול Z", "האדומות", "קטנטנות", "פוקימון", "השמיניה", "בילבי", "החבר'ה הטובים", "המופע של לולו" ונוספים שהחזירו אותנו לאחור בביצועים מעולים, מרשימים ואפקטים שיגרמו לכולם לחייך.

 

זו לא הפעם הראשונה שצמד ליברה (יחד עם איתמר ג'רפי) משתף פעולה עם כוכבים בסרטונים שלהם, בעבר הוציאו משאפ לשירי עדי ביטי בהשתתפותה, עם שגיא ברייטנר ושירה מרגלית במחרוזת דיסני ואף עם שלל כוכבי יוטיוב במסגרת סרטון "המחזמר" שלהם.

© צילום מסך מיוטיוב

נדמה שהסרטון הזה יהיה הלהיט החם הבא ברשת, כך שאל תגידו שלא אמרנו לכם שהוא לא יציף את הפיד. וזהירות - זה ממכר וגורם קצת להרגיש מבוגרים. 

תגובות