כוכב הרשת אלעד לוי: "החלטתי לצלם סטטוסים במקום לכתוב אותם". צילום: ראם שרביט

כוכב הרשת אלעד לוי: "החלטתי לצלם סטטוסים במקום לכתוב אותם"

הוא אחד מהישראלים הכי ויראלים בפייסבוק וכעת הוא מקבל תכנית רדיו משלו, אלעד לוי בראיון מיוחד על איך שבמקרה הפך לכוכב רשת מצליח, תהליך יצירת הסרטונים ומה הוא יותר מעדיף - לייקים או תגובות?

אלעד לוי הוא אושיית רשת וגוף תקשורת בפני עצמו עם למעלה מ-100 אלף חברים ועוקבים בפייסבוק (כולל העמוד הרשמי), למעלה מ-105 אלף עוקבים באינסטגרם ועשרות אלפים צופים בסנאפצ'ט.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כבר למעלה משנה שאין אחד שלא נתקל בו בפיד מדי פעם, בין אם הוא צופה קבוע ובין אם הוא מתוייג על ידי חבר אחר באחד מהסרטונים של לוי בעמוד הויראלי שלו בפייסבוק. אלא שכל זה התחיל אצלו לגמרי במקרה כשהחליט לשתף את חבריו בסרטון שצילם עם הכלבה שלו ומשם - היסטוריה והיסטריה. "לפני כל הויראליות של הסרטונים היו לי כמה סטטוסים מאוד מצליחים, ואז החלטתי לצלם אותם במקום לכתוב אותם", מספר לנו לוי בראיון מיוחד שערכנו עמו.

כתב: משה אבוטבול | צילום: חן אביב | עריכה: אורי סתו
 

כעת אלעד עולה מדרגה ומקבל תכנית רדיו משלו ברדיו "גלי ישראל" (FM94/106.5) עם תכנית יומית חדשה  בשם "חי ב- LIVE" תכנית הרדיו החדשה משלבת את האינטראקציה עם הגולשים והמאזינים שלו לצד אמנים מוכרים שיתארחו באולפן וחבריו הקבועים: ג'וזי זירה (המירוץ למיליון), יבגני זרובינסקי, סמיון, מור חן, דניאל כהן, בני ברוכים ורחלי ור-ניר. שגם הם נמנים בין רשימת האנשים המקומיים הכי הפופולריים בישראל.

© צילום פרטי

"חי ב- LIVE" מהשעה 15:00 עד 17:00 וגם בלייב בפייסבוק.


תגיות
תגובות