מהמסך לרשת: הכוכבים האהובים בסדרת רשת חדשה. צילום: יקיר שוקרון

מהמסך לרשת: הכוכבים האהובים בסדרת רשת חדשה

מהיחצ"ן המציק ועד חוסר בחנייה; סדרת רשת חדשה בדרך להיות הלהיט החם של הרשת ותציג את כל מה קורה במדינת תל אביב עם כמה פרצופים שכבר הכרתם ב"החממה", "זגורי", "תאגד" ו"נעלמים". ראיון מיוחד

היכונו לסוג חדש של סדרות. אחרי שהרשת יצרה לא מעט כוכבים חדשים בביצה - הגיע הזמן שגם כוכבי הטלוויזיה והבמות יגיעו אל הרשת בסדרה משלהם - והנה זה קורה בתל אביב.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גיל כהן ("תאג"ד"), ספיר בן רובי ("נעלמים"), איל שקרצי ("זגורי אימפריה", "ראש גדול"), לירן דוד ומיכאל גבעתי ("החממה") חברו יחד לטובת סדרת רשת חדשה ומצחיקה במיוחד המתארת את הסיטואציות הכי תל אביביות שיש. אך לא רק גזרת השחקנים מפתיעה, מיוחדת ועמוסת שמות מוכרים, אלא גם הבמאי של הסדרה מוכר לא פחות. מדובר באדריאנו חאובל שכיכב ב"האלופה", "החממה" ובעונה האחרונה של "המירוץ למיליון".

כתב: משה אבוטבול | צילום: אבי חי | עריכה: דין קבלי
 

"במדינת תל אביב", שעלתה היום לאוויר ברשתות השונות, מספרת על שני בחורים מהפריפריה שמגיעים למציאות בה תל אביב היא מדינה בפני עצמה (הכוללת גם מעבר ובדיקת דרכונים בכניסה), השניים מנסים ללמוד את העיר (כמו למשל בעזרת מילון) ולהסתדר עם המקום הענק.

© יקיר שוקרון

אל ההקרנה הביתית המיוחדת של הסדרה אליה הגיעו כוכבי "במדינת תל אביב" עם כמה אורחים שבאו לצפות גם הם בפרק הבכורה, רגע לפני שהוא הופך ללהיט רשת חדש. מי שהגיעו לפרגן הם כוכב "שכונה" - עידן שקרוקה וכוכבי תאג"ד / דין מירושניקוב, רעות אלוש, אינה בקלמן ובן הזוג / אור אדרי.
 
© יקיר שוקרון
באו לפרגן לפרטוק
באו לפרגן לפרטוק © יקיר שוקרון
עידן שקרוקה
עידן שקרוקה מפרגן © יקיר שוקרון
קאסט הסדרה © יקיר שוקרון
תגובות