פורים מוזיקלי: סרטוני המיוזיקלי שהכי אהבנו. צילום מסך

פורים מוזיקלי: סרטוני המיוזיקלי שהכי אהבנו

הפורים שלנו ממשיך להיותצ משוגע, וגם לכאן הסתנן מבוגר שהצליח להשתלב בסרטוני המיוזיקלי של הסלבס שהכי אהבנו

מיוזיקלי היא סוג של אפליקציה פורימית. אולי אתם לא באמת מתחפשים עם תלבושות, אבל השפתיים לפחות מתחפשות לזמרים ולזמרות הכי אהובים כדי ליצור את הליפסינג הכי מושלם באפליקציה. לכבוד החג החלטנו להביא לכם את הסרטונים שאנחנו אישית הכי אהבנו וגם יצרנו לכם סרטון מיוחד שבו אדם בוגר צריך להתמודד עם האפליקציה + תחפושות נלוות ושיר עדכני.

המיויזקלי שלנו - side to side

אם כבר פורים אז עד הסוף. למקרה שלא שמתם לב, השנה שילבנו באתר הנוער שלנו גם כמה כאלו שהם כבר לא ממש נוער. כך למשל בסרטון הבא שכלל ניסיון להתמודד עם שיר טרנדי ותחפושת שהיא שילוב בין סיה למשהו לא ברור.

 

נועה קירל 

מה קורה כשקירל פוגשת את ביבר? בחג סוכות האחרון קירל שימשה כעורכת-אורחת שלנו בפרוגי ואחד מהדברים המיוחדים שהיא הכינה לנו היה גם מיוזיקלי מושקע. קבלו אחד מהם!

נועה קירל: Cold Water. צילום: משה אבוטבול
 

סלינה גומז

אחח סלינה... איך אנחנו אוהבים אותך! האמת שאת לא צריכה להשקיע כל כך הרבה כדי שנתלהב מסרטוני המיוזיקלי שלך, והנה דוגמא מצויינת לכך. הכי אותנטית, הכי טבעית והכי כיף לראות!

 

קים אור אזולאי

קבלו את הכפילה הלא רשמית של סלינה! (תודו שהן דומות!). קים בביצוע פשוט שלא דורש יותר מדי לגרסה הנשית לשיר של ג'סטין ביבר. האמת? אהבנו! GIRL POWER!

 

עודד פז 

כשמדובר במודד אנחנו כבר מכינים את עצמנו למשהו מטורף, שטותי וכזה שפשוט יגרום לנו לחייך בענק. והנה גם במיויזקלי שבחרנו זה קרה ובגדול.

 
תגובות