טיילור נגד בריונות: "הושפלתי ממשהו שאני לא קשורה אליו". צילום מסך מיוטיוב

טיילור נגד בריונות: "הושפלתי ממשהו שאני לא קשורה אליו"

כוכבת הרשת, טיילור מלכוב, החליטה לשים סוף לשמועות ולבריונות ובסרטון שהעלתה לערוץ היוטיוב שלה היא מספרת בדמעות על מה שעברה בחצי השנה האחרונה כקרבן לבריונות ברשת

טיילור מלכוב כבר מזמן לא אנונימית והיא הפכה לכוכבת רשת גדולה, עסוקה, מפורסמת, עם עשרות אלפי עוקבים ומעריצים. בשיא הפריצה שלה, משהו קרה ושיבש לה את כל התכניות. הבריונות ברשת לא פסחה גם עליה ובחצי שנה האחרונה הופצו לא מעט שמועות, סרטונים ותמונות בעלות תוכן מיני הנושאות את שמה של טיילור מלכוב, שלבסוף התבררו כפיקטיביות. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:
 
 
אחרי שקט יחסי מצדה של מלכוב, היא בחרה להגיב בצורה הישירה ביותר וכיאה לכוכבת רשת היא העלתה סרטון לערוץ היוטיוב שלה. הסרטון עלה לערוץ לאחר תקופה ארוכה במיוחד שבה בחרה טיילור שלא להעלות סרטונים ליוטיוב בעיקר בעקבות הבריונות וההאשמות החמורות שהטיחו בה. כעת, לדבריה, היא החליטה לשים לכך סוף. 
 
בסרטון טיילור מספרת מה עבר עליה בחצי שנה האחרונה, מאז שהסרטון והשמועות הופצו. מלכוב מתארת מקרים קשים במיוחד שחוותה במהלך התקופה: "שכבתי במיטה שלושה ימים ובכיתי. התביישתי לצאת מהבית... הושפלתי ממשהו שאני לא קשורה אליו". במלכוב ממשיכה ומספרת כי הסרטון המזויף, לא רק גרם לה לנזק נפשי רב, אלא גם פגע בעבודתה. קמפיינים ופרויקטים בהם היא הייתה אמורה לקחת חלק בוטלו בעקבות הפצת הסרטוון. בשלב הזה טיילור פורצת בבכי בסרטון וניתן לראות כי הנושא באמת השפיע עליה בצורה עמוקה.
 
© צילום מסך מאינסטגרם
 
בהמשך, אמה של טיילור מצטרפת ומספרת כי הן הצליחו לאתר את הנער שערך והפיץ את הסרטון המזוייף - הוא נתפס והודה במעשה.  בנוסף, מספרת האם מה עבר עליה בתור צד נוסף בעניין, בתור הורה שהילד שלו עובד בריונות, ומספרת את כל התהליך שעברו השתיים. 
 
המסר העיקרי של הסרטון היה כמובן לנסות להפסיק את הבריונות ברשת שהרי היא נראת כרגע כמחלה ללא תרופה ברורה. אולי בזכות טיילור מלכוב הנושא יעלה יותר למודעות, כולנו נקווה לכך. 
 
תגובות