ג'יבריש ויראלי: ראפ על מצע בננה מתחיל לכבוש את העולם. צילום: jurmey

ג'יבריש ויראלי: ראפ על מצע בננה מתחיל לכבוש את העולם

אייסי ודון חוחובה כבר הספיקו לכבוש את העולם הדיגיטלי עם שיר הראפ "ICBANANA", אבל לאחרונה יצאו לכבוש גם כמה מהמסיבות השוות ביותר במדינות אירופה בסיבוב הופעות לוהט במיוחד עם המון בננות, מוזיקת היפ-הופ קצבית וג'יבריש קליט. מה שהצליח גם להפוך לאתגר רשת מטריף

לא רק טודו בום של סטטיק ובן אל כבש את הרשת העולמית, גם השיר הויראלי  "ICBANNA" של עידן כהן, בשיתוף דון חוחובה. תוך ימים ספורים מאז עלייתו ליוטיוב זכה הקליפ לעשרות אלפי צפיות והגיע עד לאינדונזיה. אבל הצפיות משם לא נכללו בגלל חשש של גוגל לזיוף צפיות. למעשה, בכל סרטוני היוטיוב באינדונזיה יש בעיה עם כמות הצפיות מסיבה שאינה ברורה. למרות זאת, אין זה הפריע לשיר להתפרסם באופן ויראלי בקרב האינדונזים, ואף הצמיח עשרות כתבות בחו"ל על השיר ועל הצפיות האבודות שלו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

© צילום מסך מאתר אינדונזי
 

בנוסף, כוכבת רשת אינדונזית, "Clarice Cutie", החליטה לאמץ את אתגר הריקוד שפרסם הצמד ביוטיוב, ולהתחיל תחרות חדשה במדינה. אם תחפשו ברחבי היוטיוב את אתגר הריקוד לשיר, תוכלו למצוא מאות ילדים אינדונזים רוקדים לצלילי השיר הג'יבריש-ישראלי תחת ההאשטאג #ICdanCC. תחנות רדיו רבות השמיעו את השיר, הוא הפך לרינגטון נפוץ ובקיצור – ה"בננה" הצליח לכבוש את כל המדיה האינדונזית. למי שתהה, האתגר כבר החל להתפשט מחוץ לממדינת האיים ומתחיל לכבוש גם את מלזיה וסינגפור והשיר עצמו כבר כבר מושמע ברחבי תחנות רדיו לטיניות בדרום אמריקה ובמרכז אמריקה.

מאחוריהם שורת הצלחות והופעות לוהטות במועדונים השווים ברומניה. בבודפשט, השניים התעסקו בעיקרון בפרסום ובמיתוג הקליפ ומדי פעם הופיעו במועדונים שונים.

רגע לפני השואו © Britphoto

הבננה והחוחובה מתכננים למתג את עצמם גם בישראל ולהביא את ההמונים כבר מחר (שישי) לנתב"ג, בציפייה לפגוש את המעריצים הרבים שיגיעו לשם. בשבת הקרובה הם יופיעו לראשונה על במה מקומית ב"מדיסון" בהרצליה.

 

תגובות