לחצנו פליי: כוכבי הרשת והיוטיוב קוטפים פרסים. צילום מסך מאינסטגרם

לחצנו פליי: כוכבי הרשת והיוטיוב קוטפים פרסים

אין ספק ש-2017 הייתה שנה פוריה מאוד ביוטיוב. המון תכנים, הפקות, ולוגים, פארודיות וקליפים שעשו לנו את השנה. אירוע PlayCon ערך את תחרות סיכום השנה החולפת • להתראות 2017

עוד שנה חלפה ואיתה עוד אירוע של PlayCon - פסטיבל כוכבי רשת שערך תחרות בין כל הקליפים והסרטונים של 2017. במהלך התחרות, הצביעו אלפי בני נוער הצביעו בסקר. בין הדירוגים שהובילו היו סטטיק ובן-אל תבורי שזכו בקליפ השנה עם "טודו בום". תגלית השנה היא "My Vibe" של סהר קליזו ואפילו פרודיה השנה היא על הקליפ "טודו בום" של "החופש הגדול", רחמוס ובן קיסר.

 

תוצאות נוספות הן: אתגר השנה הוא אתגר הדיבוב המצחיק - בריין דמאג'. הולוג של השנה הוא "נחטפנו בלונדון" - מיכל מצוב. סרטון הגיימינג של השנה הוא שלא תעזו לפטר אותי! - נון סטופ גיימינג. שיתוף הפעולה של השנה הוא The Radar זה יגמר בדם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

עוד בתוצאות - סרטון הביוטי של השנה: הפכו אותי ליוניקורן - מאי צרפתי. מיוזיקלי השנה: אנה זק. סרטון האינסטגרם של השנה: אתגר החד קרן - קווין רובין, והסרטון החברתי של השנה: "אני בלי פילטרים" מעיין רובין.

 

טקס נבחרי הנוער

הנוער כמובן לא אמר את דברו רק בקטגוריית כוכבי הרשת, אלא גם אצלנו / באתר הנוער המוביל בישראל. המצעד שנערך זו השנה החמישית ברציפות שבר שיאי הצבעות והשנה הצביעו למעלה מ/100 אלף בני נוער מכל רחבי הארץ ובחרו את הכוכבים שלהם לשנה החולפת. זוהי השנה הראשונה שההכרזה נעשית בנוכחות הכוכבים, שבאו לקבל לראשונה את הפסלון המיוחד שלנו. בקטגוריית הרשת זכתה אצלנו אנה זק!

 

עבור מי שפספס את הטקס ואת הביצוע החגיגי של הזמר אליעד נחום, תוכלו לצפות בו ביום שלישי הקרוב, ה/2 בינואר, בערוץ Zoom ובפלטפורמות השידור של HOT, yes ופרטנרTV בשעה 14:55 בהוט, 14:40 ב-yes ובפרטנר בשעה 14:50.

תגובות