הכי טאלנט: מני רלחה ורעיה בפארודיה על קירל וסטפן. צילום מסך מיוטיוב

הכי טאלנט: מני רלחה ורעיה בפארודיה על קירל וסטפן

לא האמנו שזה יקרה: שתי הכוכבות שבקלות יכלו להיות יריבות, החליטו לשתף פעולה בסרטון מיוחד וביצעו פארודיה על הלהיט של נועה קירל וסטפן

אחד מהלהיטים הבולטים של השנה הנוכחית הוא השיר "טיקיטאס" של סטפן ונועה קירל שהפך ללהיט אצל כולם, אך כעת מקבל השיר גרסה קצת שונה ממה שהתרגלנו וזה כולל גם קליפ מיוחד.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כוכבת הרשת הבלתי מעורערת מני רלחה (המגולמת על ידי שחר סויקיס), החליטה שלא מספיק להוציא להיטים מקוריים משלה והגיע השלב הזה בקריירה שאפשר לפרגן בקאבר לשיר של אמנים אחרים. לטובת המהלך המפתיע, החליטה רלחה לחבור לדיווה אחרת וגדולה לא פחות / רעיה, המוכרת לכולנו מתכנית הריאליטי "גוט טאלנט ישראל". השתיים החליטו לצלם פארודיה ל"טיקיטאס" ומעבר לשחזור משעשע של הקליפ, הן החליטו לשנות קצת את המילים.

 

"כשגוגל ישראל שאלו אותי אם יש מתמודד מהתכנית 'גוט טאלנט ישראל' שהייתי רוצה לשתף איתו פעולה", מספר לנו שחר סויקיס, "ישר אמרתי רעיה. היה לי ברור שיש לנו פוטנציאל מטורף ביחד, במיוחד בינה לבין מני. התחלנו בצילום שני סרטונים שעלו בערוצים שלנו".

© אופיר נצר

מסתבר ששיתוף הפעולה הזה היה מאוד יעיל לשני הצדדים, כי שחר מספר לנו ש הוא לימד אותה "איך להיות יוטיוברית והיא לימדה את מני להיות סינגר/סונגרייטרית". בנוסף, הוא אמר כי "נהננו מאוד לעבוד ביחד אז לקחנו את זה צעד קדימה, וביחד עם צוות ההפקה המסור שלנו (נוי קאי, ג'י לץ, אופיר נצר, אביחי נפתלי ודניאל מימון) הרמנו קליפ מחווה לנועה קירל. היה מחשמל! ואני חושב שרואים את זה מהתוצר הסופי" - מסכם לנו סויקיס.

© אופיר נצר
תגובות