"דספסיטו": מה קרה לסרטון הכי מושמע ביוטיוב?. צילום מסך מיוטיוב

"דספסיטו": מה קרה לסרטון הכי מושמע ביוטיוב?

אם תכנסו ליוטיוב ותרצו לשמוע אחד מהשירים מבית Vevo, אתם עלולים להיתקל בשינוי השם של הסרטון וכיתוב שהחשבון נפרץ. זה הגיע למצב, שהסרטון המושמע ביותר ביוטיוב, Despacito, הורד מהרשת. כל הפרטים

מעריצים ומשתמשי חשבונות יוטיוב הופתעו לגלות כי שמות של שירים מוכרים רבים, שונו. בעשרות שירים פופולאריים כותרות הסרטונים שונו ובמקום שיצויין רק שם השיר ומי שמבצע אותו, צצה תוספת קטנה שכוללת את המילה "נפרץ" באנגלית והשם של ההאקר - Prosox. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

לפי ההודעה שהשאיר ההאקר בחשבון הטוויטר שלו Vevo יכולים להיות רגועים, שכן הוא לא פרץ לחשבונות המשתמשים, אלא מדובר בשורת סקריפט שהוא הפעיל - שרק משנה את כותרות הסרטונים. הוא כתב שהוא אוהב את יוטיוב ושהוא לא עשה את זה מתוך כוונה להרע. "זה סתם בשביל הכיף", צייץ ההאקר. למרות זאת, ההאקר ששיתף פעולה לפעמים עם פורצים נוספים, הכניס לאחת הכותרות את צמד המילים "Free Palestine" אשר הן בעלות אופי פוליטי לחלוטין. אז האם בכל זאת הוא עשה את זה בשביל "הכיף"? 

בנוסף, לפני זמן מה, הסרטון המושמע ביותר ביוטיוב, Despacito, עם למעלה מ-5 מיליארד (!) צפיות, נמחק מיוטיוב בגלל השינוי הזה, כרגע עוד לא ברור אם הסרטון הוסר לגמרי או רק הוסתר מעיניהם של הגולשים. למה הם פשוט לא שינו את הכותרת חזרה או בדקו את הסיפור? כרגע לא ידוע.

שאקירה
שאקירה

לצד העוקבים והחברים של ההאקר שפירגנו לו על מעשה הקונדס הזה, יש גולשים שרואים את זה בעין פחות טובה. לדוגמה, עמוד מעריצים של סלינה גומז הגיב להאקר בעצבים: "תעזוב אותה בשקט. למה פרצת לחשבון ה-Vevo שלה?" נכתב לו.

הכותרות עדיין לא שונו בעת כתיבת שורות אלו ואנחנו מעריכים שזה יקרה בדקות הקרובות. בינתיים מוזמנים לעבור על תמונות שצילמנו מהסרטונים ששונו.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות