עוקבים קרוב ברומא: ריאליטי היוטיוברים הראשון בישראל. Teenk

עוקבים קרוב ברומא: ריאליטי היוטיוברים הראשון בישראל

לאחר שעוקבים רבים שותים בצמא את התכנים של יוטיוברים רבים בארץ, החליטו להקים את ריאליטי היוטיוברים הראשון בישראל. התכנים יעלו לערוץ יוטיוב ייעודי. כל הפרטים

אם עד עכשיו צפיתם בריאליטי דרך הטלוויזיה, עכשיו זה חודר לרשתות החברתיות: Teenk בשיתוף GoPro הקימו פורמט על ריאליטי יוטיוברים שיושק ביוטיוב. מי ישתתף ואיך זה יעבוד?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

שחר סויקיס, קווין רובין, גל זהבי, אלכס סמולקין וליזה ביך הם רק חלק מהשמות שמשתתפים בריאליטי החדש ועליהם לבצע משימות שונות. על קבוצת היוטיוברים לטוס לרומא כדי להשלים משימות יחד כקבוצה. הם יעברו משימות שונות שכנראה ינסו להצחיק ולהפתיע, לצד אחד המרכיבים החשובים בריאליטי: קשיים פיזיים ומנטליים. על כל משימה שהם ישלימו, הם יקבלו יותר כסף שיעזור להם להתקיים ברומא.

© Teenk

שיתוף הפעולה עם GoPro בא לידי ביטוי שכל הצילום נעשה על ידי היוטיוברים עצמם על ידי מצלמות ה-Hero 6 של החברה. על חברי הקבוצה לצלם באמצעות אפליקציית GoPro ולשלוח לאדמין התחרות. אם הם לא יצליחו, הם יפסלו והפסילות האלו ישחקו תפקיד עתידי המשחק. לבסוף, "המשימה רומא" תשודר בערוץ הפורמטים הראשון שיקרא "הערוץ האחרון, בית ליוצרי רשת". מדובר בערוץ יוטיוב ייעודי, שירכז תכנים ופורמטים שמיועדים לבני נוער. 

 

© Teenk
תגובות