כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת פלייקון 2018 . יחסי ציבור פלייקון

כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת פלייקון 2018

פסטיבל פלייקון חוזר! חגיגה ענקית שיוצאת מהמחשב והסמארטפונים אל החיים האמיתיים עם מיטב כוכבי הרשת ועם מגוון מתחמים שווים במיוחד. אז מה בדיוק יהיה? קבלו!

בשיתוף עם פלייקון

פלייקון הוא פסטיבל אונליין ווידאו ענק, שמפגיש עשרות אלפי בני נוער עם יוצרים וכוכבי רשת לחוויה בלתי נשכחת. בפסטיבל כוכבי הרשת השונים מהיוטיוב, אינסטגרם ומהמיוזיקלי יוצאים מהמסך הקטן אל החיים האמיתיים. מי שמגיע יוכל ליהנות מתחרויות, הופעות ומתחמי פעילות מטורפים בנושאי גיימינג, ביוטי, צילום, אופנה, ספורט מוזיקה ועוד.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לאורך כל הפסטיבל תוכלו לפגוש ולהצטלם עם הכוכבים האהובים במפגשי מעריצים, לצפות פאנל שאלות ותשובות עם היוטיוברים המובילים, לעודד את הילדים לשחק את משחק ה"פורטנייט", לשיר ולרקוד עם המיוזריות הכי גדולות שיופיעו על במה אחת ולגלות את כל הסודות של הביוטריות המובילות ללוק מנצח. בנוסף, יתקיים לראשונה בפסטיבל מסלול מיוחד ליוצרי תוכן מתחילים ומתקדמים, עם הרצאות מרתקות, סדנאות מקצועיות וכניסה למתחם היוצרים.

לפסטיבל יש שני סוגי כרטיסים: הכרטיס הראשון נקרא "קהילה" המיועד לבני נוער צעירים שאוהבים להשתמש ולצפות בסרטוני וידאו ברשת ובאפליקציות השונות, אוהבים ועוקבים אחרי כוכבי הרשת בנושאים השונים. כרטיס זה יאפשר גישה למתחם התערוכה, למפגשי מעריצים (רישום מראש) ולהינות מהמופעים על הבמה המרכזית בפסטיבל.

הכרטיס השני נקרא "יוצרים" המיועד לכל מי שעוסק ביצירת תכני וידאו ברשת ומעוניין ליצור תכנים טוב יותר, להגדיל את מספר העוקבים ולפגוש, להכיר ולשתף ידע עם יוצרי תכנים אחרים. 
"יוצר" יאפשר גישה למתחם התערוכה, הרצאות ופאנלים מקצועיים, מפגשי מעריצים וכמובן להינות מהמופעים על הבמה המרכזית.

 

אז את מי נראה שם?

בין המשתתפים: אנה זק, שוגר זאזא, קים אור אזולאי, חארטא גאנג, שחר סויקיס, אשלי בקשי וקסמן, בן קיסר, הראדר וכל צוותBFF , גיא TV, בן זיני וטיילור, עידן תלם, נונסטופ גיימינג, צוות מנחוס, מיכאל ספיר, אורן גל, יובליה, ליגל רז, אלין כהן, לאון ויואב, יאנה פרוביז, לירון תמיר, צוות המרתף ועוד.

שימו לב: מספר המקומות לכל מפגשי המעריצים מוגבל ולכן מומלץ להירשם מראש.

כולם שמים פליי!
כולם שמים פליי! © שוקה כהן

הפסטיבל יתקיים בביתן 1 במרכז הירידים, תל אביב, בין התאריכים 31 ביולי עד ה-2 באוגוסט. לרכישת כרטיסים לחצו כאן!

 

 
תגובות