אינסטגרם מתעדכנת: שיחות וידיאו וקטגוריות באקספלור . צילום: GettyImages

אינסטגרם מתעדכנת: שיחות וידיאו וקטגוריות באקספלור

כשאתם מסתכלים באקספלור מופיעים סרטונים ותמונות בכל מיני נושאים אך לפעמים מתחשק לראות תוכן בנושא ספציפי. עד עכשיו לא היה הרבה מה לעשות אבל עכשיו פותרת לנו את הבעיה הזו, וגם מאפשרת לנו שיחת וידיאו עם חברים

אינסטגרם הכריזו על החילוק לפי קטגוריות באקספלור באירוע F8 של פייסבוק מוקדם יותר השנה. האקספלור שלכם יחולק ל- 12 קטגוריות: מוזיקה, ספורט, גיימינג, קומיקס, אוכל, ריקוד, אומנות, ספורט, כושר, יופי, סרטים וטלוויזיה, הומור וסטייל. בנוסף לקטגוריות האלו יש קטגוריה הנקראת "בשבילך" והיא מציגה אוסף מיוחד של פוסטים שמותאמים אישית על פי תחומי העניין והתנהגויות העבר שלכם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי: 

עוד הכריזו באירוע F8 של פייסבוק על אפשרות לשיחות וידיאו. את אפשרות שיחות הוידיאו אפשר לממש דרך הודעות הדירקט. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לצ'אט עם החבר איתו אתם רוצים לעשות את שיחת הוידיאו וללחוץ על כפתור הוידיאו מימין למעלה. השיחה כוללת עד ארבעה אנשים ויש אפשרות להשתיק אנשים אם לא תרצו שהם ישלחו לכם עוד הזמנות לשיחות. אפשרות מגניבה בשיחות הוידיאו באינסטגרם היא שניתן למזער את חלון השיחה ובזמן הזה להמשיך לגלוש ולעשות לייקים באינסטגרם.

שני העדכונים החדשים האלה כבר החלו להגיע אל חלקכם, לא משנה אם אתם בעלי אנדרואיד או אייפון. אם עדיין אין ברשותכם את העדכונים, אל דאגה, הם יגיעו אליכם בקרוב. אינסטגרם ממשיכה ותמשיך לעדכן ולשפר את חווית השימוש בה.

תגובות