הסכסוך עולה שלב: נדב הצב נגד בן קיסר ועמית רחום. צילום מסך מיוטיוב

הסכסוך עולה שלב: נדב הצב נגד בן קיסר ועמית רחום

הריב הגדול של כוכבי היוטיוב הישראלים לא נגמר: כעת "נדב הצב" מפרסם סרטון החושף פרטים נוספים ואצבע מאשימה כלפי שותפיו לערוץ ה-"BFF"

שלישיית החברים, נדב הצב (ששמו האמיתי הוא עילי), בן קיסר ועמית רחום, ששיתפו פעולה בוולוגים המצליחים ואף צילמו באחוזה שנשכרה במיוחד לחבורת BFF - נמצאים בסכסוך קשה וכמו כל כוכבי רשת - גם את זה הם משתפים ברשתות החברתיות וביוטיוב. אנחנו רגילים מכוכבי ריאליטי שהם "מכבסים את הכביסה המלוכלכת שלהם בחוץ", אבל מה קורה כשהסכסוך הוא בין כוכבי רשת?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי: 

לאחר שנדב הצב העלה לפני כחודש סרטון הומוריסטי לעמוד היוטיוב בו הוא קורה לילדים לשתות אלכוהול ולצרוך סמים במהלך החופש הגדול. הסרטון עורר סערה רבה ברשת ומחוצה לה ותגובות של הורים זועמים. בעקבות הסרטון קיסר ורחום  פרסמו דברים נגד עילי ואף פרסמו את כתובת מגוריו.

© צילום מסך מהסרטון

בסרטון שעלה היום (א') לערוץ של נדב הצב, חשף פרטים חדשים על הסכסוך בטענה ששם סוף וחושף לטענתו, את האמת מאחורי השקרים של החברים והשותפים לשעבר. בסרטון מספר נדב כי השניים טענו שהמשפחה של עילי השתלטה על הוולגים והעיפה את השניים מהאחוזה. כנגד הוא מסביר שהאחוזה שנשכרה במיוחד לצילומים, הושכרה במיוחד על ידי משפחתו של נדב וכי אחיו, טל, אף עזר לרחום וקיסר בטיפים, עריכה וצילום של כמה מהסרטונים החמים שלהם. טענה נוספת שהועלתה מצד השניים כלפי נדב היא שהוא פעל למען הכסף בעוד הם פעלו רק לטובת החווייה והכיף. עילי מסביר כי כולם הצטלמו כחלק מעבודתם ככוכבי רשת וכי כולם קיבלו תשלומים נכבדים על הסרטונים השונים. 

 

בהמשך הסרטון, הופך עילי את היוצרות ומספר לגולשים על התנהלותו הבעייתית (לכאורה) של רחום במהלך הצילומים: "הסיבה שלא יכולנו להמשיך עם עמית בוולוגים היא בגלל השימוש הבלתי פוסק שלו בסמים. עמית היה מעשן סמים ומתנהג בחוסר מקצועיות. הוא היה סובל מהתקפי זעם בהם היה שובר רהיטים ורכוש שלא שלו... הוא היה גורם לנו לעצור את הצילומים, הוא היה מאחר כל יום וכשהוא סוף סוף הגיע היה צריך להתחנן שיקום מהספה ויעזור בצילומים". 

רחום, נרדם בצילומים?
רחום, נרדם בצילומים? © צילום מסך מהסרטון

באשר לבן קיסר - עילי מציג בסרטון צילומים מהוולוגים שנעשו עם קיסר לאחר עזיבתו של רחום את הצוות ואף מציין כי קיסר בעצמו הסכים כי זה היה המעשה הנכון (הפרידה). בסוף הסרטון, בן 12 הדקות, חושפים קיסר ועילי את העובדה שהם כבר השלימו. "זה נכון שרבנו וזה נכון שמאוד כעסתי. זאת לא הייתה הצגה. אבל הדברים שאמרתי על נדב (עילי), אלו דברים שנאמרו בלהט הרגע ואני מתחרט שאמרתי אותם".

אם כל הנאמר בסרטון לא הספיק, הציע עילי לרחום ללכת יחד לפוליגרוף ולענות על שאלות (אותן חשף בסרטון) כדי לשים סוף ולבדוק מי דובר האמת. 

מעמית רחום לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הכתבה.

תגובות