Feed מפחייייד: כלבים נגד בריונות והילד שעובד עבור החלומות. צילום מסך מהאינסטגרם

Feed מפחייייד: כלבים נגד בריונות והילד שעובד עבור החלומות

אין כמו להיתקל בסרטון או בתמונה וויראלית במיוחד בפיד שלנו ברשתות החברתיות ולכן החלטנו לבקש מדי שבוע מאריאל לדני וליאל ברנס לבחור את הפוסטים הוויראלים שעשו להם את השבוע

היכונו לפיד מפחייייד עם הדברים הוויראלים המיוחדים. מדי שבוע ליאל ברנס ואריאל לדני יבחרו את הסרטון או התמונה שהם נתקלו ואהבו ברשת ויחלקו אותם אתכם!

עוד בערוץ הדיגטל של פרוגי: 

הסרטון שבחרתי עבורכם הפעם הוא סרטון שנפשוט נגע לי בלב. ילד שמגיל קטן מחנכים אותו לעבוד קשה ותמיד לשאוף למעלה זה פשוט מודל לחיקוי עבורי. לפי דעתי כל ילד וילדה צריכים לדעת את זה ובחרתי השבוע בסרטון הזה כי אני רוצה להעביר לכם מסר חשוב מאוד - כל דבר בחיים לא מגיע בקלות וצריך לעבוד, ולעבוד קשה! תמיד תרימו את עצמכם למעלה ותיהיו סבלנים - בסוף זה משתלם. בקיצור, חברים סרטון מוטיבציה שנוגע מכל הבחינות. ממליץ לצפות ולהתרגש יחד איתי!

 

דיפדפתי באינסטגרם ופתאום ראיתי את הסרטון הזה. אני בחרתי דווקא בו מכיוון שכל הנושא הזה של לשון הרע ובריונות זה נושא מאוד רגיש אצלי. אני חושב שהסרטון הזה הוא גם כואב וגם שמח כי כלבים הם באמת החברים הכי טובים של האדם. לא אכפת לכלבים איך הבעלים שלהם נראים אם הוא יפה או לא. זה סרטון מרגש במיוחד ומאוד אהבתי אותו וגם אני מאוד מאוד אוהב כלבים, יש לי אפילו כלב משלי בשם שוגי (תוכלו לראות אותו מתחת לסרטון!).

 
 
 
View this post on Instagram

Do You Like Dogs?Yes Or No?🤔😍🙌 - Follow: @litlimits For More Videos Like This!❤️ - Credit: ???

A post shared by Lit Limits (@litlimits) on

 

שוגי של ליאל
שוגי של ליאל © פרטי
תגובות