Feed מפחייייד: גל גדות סוגרת את האינטרנט. צילום: Gettyimages.IL/Jeff Spicer

Feed מפחייייד: גל גדות סוגרת את האינטרנט

אין כמו להיתקל בסרטון או בתמונה וויראלית במיוחד בפיד שלנו ברשתות החברתיות ולכן החלטנו לבקש מדי שבוע מאריאל לדני וליאל ברנס לבחור את הפוסטים הוויראלים שעשו להם את השבוע

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

איכשהו יצא השבוע סרטון עם מסר. במהלך ראיון חטוף של גל גדות בפרמיירה לסרט מצוייר חדש, היא נשאלה על ידי המראיין: "אם היית מלכת האינטרנט ליום אחד, מה היית עושה?", גל לא היססה וענתה שהיא הייתה מכבה את האינטרנט ליום שלם. וזה באמת מדהים לראות מישהי בסדר גודל כמו שלה מתייחסת לזה כסוג של מסר, אפילו שזה לא באופן ישיר. ומה אני בעצם רוצה להגיד פה שבאמת לא כל היום חייב להיות מול הטלפונים או מכשירי המשחקים, לפעמים צריך לקחת קצת נתק מהדברים האלה. נכון, כיף בטלפון וכיף באקס בוקס ואני אישית אוהב את זה מאוד, אבל מגיע שלב שאני אומר לעצמי: 'אריאל תעצור! הגזמת, תן מנוחה! לך תעשה דברים אחרים בינתיים, שחרר מהטלפון', ואני באמת אני מוצא לי כל מיני תעסוקות, יוצא מהבועה הזאת מול המסכים.
ואת כל זה? אפשר לסכם בתשובה הקצרה של גל במהלך ראיון מהיר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot's Updates (@vanzekin018) on

 

חבר שלח לי את הסירטון הזה כי הוא יודע שאני אוהב גלישה וכל מה שקשור לזה. בסירטון אפשר לראות את החוף עם הגלים הכי גבוהים בעולם, קוראים לו "חוף נאזרה", זה חוף שהגלים שם לפעמים כמו צונאמי. אני מאוד אהבתי את הסרטון הזה כי זה לא גל רגיל, זה גל גבוה מאוד שאנשים מכל העולם מחכים שיהיה יום עם גלים מאוד מאוד גבוהים שם. בקיצור, אם גם אתם מצאתם סירטוני גלישה מגניבים אתם יודעים למי לשלוח, כן?

 

 

 
תגובות