המדריך המלא: כך תצליחו ברשת על פי אשלי וקסמן בקשי. צילום מסך מאינסטגרם

המדריך המלא: כך תצליחו ברשת על פי אשלי וקסמן בקשי

רוצים להיות כוכבי רשת מצליחים כמו אשלי? קבלו 8 טיפים מהמאסטרית לרשתות חברתיות שיעזרו לכם להצליח

HI GUYS! כמעט כל אחד יכול להצליח ברשת, אך מבחינתי יש כמה כללים ברורים שיגרמו לחלום להתגשם. קבלו את המדריך המלא שלי להצלחה ברשתות החברתיות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

1.אל תכוונו להצליח במובן המסחרי - כי זו לא המטרה. אל תחפשו "לעשות כסף", תחפשו פשוט לעשות את מה שאתם אוהבים, אם ההצלחה המסחרית תבוא בנוסף, זה יהיה רק בונוס. הכי חשוב שתעשו משהו שאתם מאמינים בו ואוהבים אותו.

© fotolia
 
2. חברים מהרשת - תנסו לבנות קשרים ולייצר חברויות אמיתיות עם אנשים מהתחום כי אתם אוהבים אותם ויש לכם נושאי שיחה ותחביבים משותפים, ולא לצורך התקדמות או אינטרס אישי כדי שיעזרו לכם להתפרסם או כדי שיפרסמו אתכם ברשתות ה חברתיות שלהם. 
 
3. תעלו תוכן שעוסק בעולמות שאתם באמת מבינים בהם או כאלו שיש לכם ערך מוסף שקשור אליהם. על מה שאתה באמת מבינים בו או שיש לכם ערך מוסף לתרום בהם. אל תחפשו לצלם סרטונים לצורך העשייה בלבד, הצופים מחפשים לראות משהו חדש שהם לא ראו כבר אצל אחרים. הם מחפשים את התוכן המקצועי והמיוחד.
 
הערוץ של אשלי
הערוץ של אשלי © צילום מסך
 
4. להיות או לא להיות - אם אתם לא שחקנים ובערוץ שלכם אתם מגלמים דמויות, אל תנסו להיות כאלו ותגלמו את מי שאתם לא. תהיו מי שאתם, טבעיים ואותנטיים. כי אין סיכוי שדמות תחזיק או תעבור את אמינות הצופים שלכם לאורך הזמן.
 
© fotolia
 
5. לחשוב, לחשוב, לחשוב - כל הזמן תחשבו לעצמכם מה עוד לא ראיתם ברשת ומה היה מעניין אתכם לראות. מהנקודה הזאת תפעילו ותתפעלו את הערוץ שלכם. 
 
6. לא להתייאש -  אם הצפיות לא יעלו למספרים גבוהים על ההתחלה, זה בסדר גמור. זו רק ההתחלה. הפרסום לא קורה בבת אחת ולא מצליחים בין לילה אואפילו  שבוע. טוב, לעיתים נדירות זה כן קורה,  אבל בדרך כלל לוקת קצת זמן להגיע לרמת ההצלחה הרצויה ווזה בדיוק הזמן שלכם להבין מה לעשות ואיך לעשות. תנצלו את הזמן הזה ללמידה. 
 
7.  תשומת לב - תהיו קשובים לבקשות ולתגובות של הצופים שלכם, שמרו איתם על קשר, תגיבו ותענו לכם - בסופו של דבר הם הקהל שלכם והם הסיבה לכל הערוץ. חשוב להבין מה הם היו רוצים ובאופן כללי תמיד טוב לשמוע עוד ביקורת בונה.
 
© fotolia
 
8. חדל בזבזת - לא לקנות עוקבים, לייקים או תגובות. היום אפשר לקנות הכל, אבל בסופו של דבר אתה משקר רק לעצמך. אם אנשים בחרו שלא לעקוב, זה בסדר, לא צריך ליצור הצלחה מזוייפת. גם בשביל התחושה האישית זה באמת כיף לראות ולדעת שהעוקבים שלך הם אמיתיים והצלחתם בזכות עצמכם. אתם צריכים שיהיה לכם מדד אמיתי שיראה אם מה שאתם עושים באמת מעניין ועובד או לא ומה כדאי לשפר ומה לא.
 

 

 
תגיות
תגובות