סדרת הדוקו של אריאנה גרנדה: "סטורי אחד ארוך". מתוך הסדרה, צילום מסך מיוטיוב

סדרת הדוקו של אריאנה גרנדה: "סטורי אחד ארוך"

כוכבת העל מספקת מבט מקרוב לחייה בסדרה דוקמנטרית חדשה, אך למרות הליווי הצמוד בתקופה הגדושה, אריאנה שוכחת כי לא מדובר בעוד פוסט ברשתות החברתיות. ביקורת

אריאנה גרנדה היא אחת מהכוכבות הגדולות בתעשיית הבידור העולמית שכבר מזמן הפכה לאייקון פופ, שכל שיר שלה זוכה להצלחה עצומה (רק הקליפ האחרון שלה שבר שיא והגיע למעלה 50.2 מיליון צפית תוך 24 שעות ומאז זה רק עולה) וכל פרט מחייה האישיים הופך לכותרת ראשית במדורי הרכילות. וכמו כל אייקון, זה היה רק עניין של זמן שנקבל הצצה עמוקה ורחבה לחייה של גרנדה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ההצצה הזו מגיעה בדמות הסדרה הדוקומנטרית "Dangerous Woman Diaries" שעלתה ביוטיוב בסוף השבוע האחרון (הפרק הראשון כבר זמין לצפייה ועבור צפייה בשאר הפרקים תיאלצו כרגע לשלם לשירות הסטרימינג של יוטיוב) והיא מתיימרת לספק הצצה אינטימית לכמה מהתקופות המכוננות שעברה אריאנה בשנתיים האחרונות. הסדרה, אותה ביים אלפרדו פלורס (הצלם הצמוד של גרנדה שגם אחראי על רוב התמונות באינסטוש שלה), נקראת על שם אלבומה של הזמרת שיצא ב-2016 ועל פי השם והטריילר שלה היא מתמקדת בתקופת סיבוב ההופעות של הכוכבת ב-2017, במהלכו התרחש הפיגוע בתום הופעתה של הזמרת במנצ'סטר.

 

בפועל, הפרק הראשון עוסק דווקא ברגעים שסבבו את שחרור האלבום "Sweetener" בקיץ האחרון והוא מציג את אריאנה ברגעים שונים שליוו את יציאת האלבום: בהקלטות השירים, במסיבת האזנה אקסלוסיבית למעריצים, בצילומים לקליפים של הסינגלים "The light is coming" ו"God is a women" ובהכנות להופעה האייקונית שלה בטקס ה-VMA.

כמובטח, אנחנו אכן מקבלים הצצה אינטימית לחייה של הכוכבת. המצלמה נוכחת במפגשים של המעגל הקרוב של גרנדה, כמה מחבריה ואנשי הצוות הקרובים ביותר לזמרת מתראיינים לעיתים קרובות ואנחנו עדים לרגעים המצחיקים, לשיחות וללחצים של הכוכבת ושל האנשים הקרובים לה ברגעים קריטיים, כך שהתחושה היא שאנחנו נמצאים יחד עם אריאנה ומהווים חלק מהחבורה שלה. מצד אחד, מדובר בחלום של כל מי שמחבב את הזמרת- לראות איך היא "באמת" ולקחת חלק בסביבתה הקרובה ומצד שני, מרוב הדיבורים והצחקוקים, ישנה לעיתים תכופות תחושה כי מדובר בסטורי אחד ארוך, כך שמתקבלת התחושה כי המתרחש על המסך לא שונה מהפוסטים שהכוכבת מפרסמת ברשתות החברתיות.

בנוסף, הסדרה מתעדת את גרנדה בתקופה אישית סוערת (כאמור, בזמן צילומי הפרק הראשון הכוכבת עדיין הייתה מאורסת לפיט דיווידסון ובמהלך סיבוב ההופעות שהסדרה מתעדת התרחש הפיגוע במנצ'סטר) כך שמלבד ההווי החברתי הכיפי, מתבקש גם להציג את הרבדים היותר אישיים בחייה של אריאנה, שאינם מוצגים בסדרה באותו העומק שהשיחות הקלילות עם חבריה מוצגות. אמנם חלק ניכר מהפרק הראשון מתמקד בהופעתה בטקס ה-VMA, אליו הגיעה עם דיווידסון והתמונות הזוגיות שלהם מהטקס הציפו את הרשת לאחר מכן, אך פיט עצמו כמעט ואינו נראה בפרק. לעומת זאת, הקטעים הרבים בהם גרנדה מדברת על הקשר החזק שלה עם מעריציה עושים את העבודה ומחזקים את הכוכבת כסטארית שלא רק מייצרת להיטים, אלא גם יודעת היטב עבור מי היא יוצרת אותם ולא חוששת לחשוף בהם את הדברים האישיים ביותר שלה.

יודעת היטב עבור מי היא מייצרת להיטים. אריאנה מתוך הסדרה © צילום מסך מיוטיוב

לסיכום, "Dangerous Woman Diaries" עומדת במטרה שהציבה לעצמה, שהיא לספק מבט אל מאחורי הקלעים של הכוכבת. אם זאת, המטרה הייתה מתממשת בצורה טובה יותר במידה ואריאנה הייתה חושפת אל מול המצלמה את חייה האישיים ואת הסוגיות המורכבות איתם היא מתמודדת, שכן מרגיש כי מידת העומק של הכניסה ה'אמיתית' לחייה של גרנדה היא באותה מידת העומק של הפוסטים שלה ברשתות החברתיות. אישי, אבל לא יותר מידי.הזמרת אמנם חזרה לא פעם במהלך הפרק על הטענה כי השירים משקפים אותה כמעט כמו ה-DNA שלה, אבל בסדרה כמו בסדרה, צריך גם לראות ולא לשמוע.

תגובות