feed מפחיייד: האודישן המלחיץ והכואב. צילום מסך מיוטיוב

feed מפחיייד: האודישן המלחיץ והכואב

אין כמו להיתקל בסרטון או בתמונה וויראלית במיוחד בפיד שלנו ברשתות החברתיות ולכן החלטנו לבקש מדי שבוע מאריאל לדני וליאל ברנס לבחור את הפוסטים הוויראלים שעשו להם את ה-Feed

היכונו לפיד מפחייייד עם הדברים הוויראלים המיוחדים. מדי שבוע ליאל ברנס ואריאל לדני יבחרו את הסרטון או התמונה שהם נתקלו ואהבו ברשת ויחלקו אותם איתכם!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

צפיתי השבוע ב"גוט טאלנט" והאודישן של רועי זלצמן הפתיע אותי. הוא הוכיח שהוא לא חש בכאב! הבן אדם הלך יחף על זכוכיות ואפילו ג׳ורדי עמד לו על הפנים כדי שהפרצוף שלו יהיה צמוד לזכוכית. (אל תנסו זאת בבית כמובן). איזו הרגשה מוזרה הייתה לי באותו רגע שצפיתי בזה אתם לא מבינים. בחיים לא חשבתי שאנשים עושים דברים כאלו. מה אומרים תצליחו לראות מבלי לצאת מהסרטון? אני בחיים לא אנסה את זה, אבל זה בהחלט כשרון מיוחד שהלהיב אותי ואת כל הצופים ברשת.

 

היום אני רוצה לשתף אתכם בשיר שהוא השיר מוטו שלי בחיים והוא כל כך חשוב לי... הכל התחיל בכך שנסעתי ברכבת והייתה לי החלפה בתחנת רכבת כלשהי ואז פגש אותי מנהל התחנה ואמר לי: 'היי לאן אתה?', עניתיי לו שאני הולך עם חברים. מפה לשם פיתחנו שיחה מאוד מאוד ארוכה על החיים, בהתחלה חשבתי שהוא קצת מסתלבט עלי, אחר כך הבנתי שהוא רציני. הוא דיבר איתי על אושר, קצת על החיים, על אם אני מעדיף לרצות את אמא שלי או לעשות דברים שיגרמו לי להיות מאושר. משם החלטתי שלא משנה איפה אני אהיה בחיים או במה אני אעסוק, אני קודם כל אעשה מה שיגרום לי להיות מאושר. הוא המליץ לי לשמוע את "שיר בעיפרון" של בית הבובות ומאז זה איתי!

 

 

תגובות