שיא חדש: ביצה היא התמונה הכי אהובה באינסטגרם. צילום מסך מהאינסטגרם

שיא חדש: ביצה היא התמונה הכי אהובה באינסטגרם

עם כ-23 מיליון לייקים, ניסוי הרשת המפורסם במסגרתו תמונת הביצה שאפה להיות התמונה עם הכי הרבה לייקים ולעקוף את קיילי ג'נר - צלח. וכעת התמונה התמימה הזו היא התמונה בעלת מספר הלייקים הגדול ביותר בתולדות האינסטגרם. מה הלקח?

לא סלינה גומז מדגמנת, לא הצעת הנישואים של ביבר ואפילו לא התינוקת של קיילי ג'נר. נכון להיום, התמונה בעלת מספר הלייקים הגבוה ביותר ברשת החברתית הפופולרית בעולם היא תמונה של ביצה. שהעלה עמוד אנונימי שכל מטרתו היא לשבור את שיא הלייקים של כל הזמנים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הכל התחיל לפני כשבוע וחצי, בין עשרות מילוני התמונות שעולות לאינסטגרם מדי יום, הועלתה תמונה אקראית של ביצת תרנגולת ממשתמש בשם "world_record_egg" ואליו היה מצורף הכיתוב: "בואו יחד נשבור את שיא העולם ונהפוך לתמונה עם הכי הרבה לייקים. בואו נשבור השיא העכשווי בו מחזיקה קיילי ג'נר עם 18 מיליון לייקים." והאינטרנט, עם כמה שכוחו חזק ככה גם לא צפוי, הצביע באצבעות והכתיר את התמונה עם כ-23 מיליון לייקים.

בשנים האחרונות אנחנו נחשפים לעוד ועוד תופעות מוזרות שהופכות פופולריות ומקבלות הערצה מכיוון לא צפוי, כמו למשל סרטון האמא הצוחקת עם מסיכת הצ'ובאקה ששבר את האינטרנט והוכתר ללייב הנצפה ביותר בפייסבוק עם יותר מ-125 מיליון צופים. כך גם פוסט הביצה המשונה, שחושף ומוכיח לנו עד כמה תרבות האינסטגרם האהובה זולה בערכה, ועד כמה מדד הלייקים או הפרסום הוירטואלי הם דברים חסרי יציבות. ובעיקר זוהי ביקורת על "גיבורי 24 השעות" שצמחו מהאינסטגרם, שמוכיחה עד כמה קל לשווק משהו חסר משמעות.

בנוסף לכך, קיילי ג'נר שעכשיו מתברגת במקום השני, העלתה סרטון תגובה על המהפך בו כתבה "קבלי את זה, ביצה". בסרטון רואים אותה שוברת ביצה על הכביש. הפסידה בכבוד, מה שנקרא.

תגובות