אין זו אגדה: כך תאריכו את חיי הסוללה שלכם. צילום: Fotolia

אין זו אגדה: כך תאריכו את חיי הסוללה שלכם

הסוללה שלכם כבר צולעת? כולנו דבוקים לטלפון שלנו מהבוקר ועד הלילה והמטען נכנס לתמונה כל כמה שעות. כמה טיפים עבורכם כדי לתת למטען לנוח מעט ולהינות מסוללה חזקה יותר

למרות שנעשים שיפורים בתחום החומרה, הסוללה היא עדיין נושא מרכזי שמעסיק את כולנו - התסכול שאנחנו מרגישים כשאנחנו קמים בבוקר ומגלים שהמטען לא הטעין את הטלפון, או כשהסוללה מלאה רק חמישה אחוזים ואין מטען בסביבה יכול להיות מעיק. קיבצנו מספר טיפים כדי שתוכלו להאריך את חיי הסוללה שלכם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

החלישו את הבהירות של המסך

בהירות שווה אנרגיה - שווה סוללה מתבזבזת. אם אתם רוצים להאריך את חיי הסוללה שלכם, תתאימו את הבהירות של המסך לסביבה. חדר חשוך לא צריך מאה אחוזי בהירות.

נעילה אוטומטית

עוד חלק שקשור למסך של הטלפון, הוא הנעילה האוטומטית. אם הטלפון פתוח ולא נגעתם בו לאורך זמן מוגדר מראש, הטלפון יסגור את המסך. בדרך כלל, זמני הנעילה האפשריים הם בין חצי דקה לחמש דקות, אז אם אתם מרגישים שאתם מסוגלים לעמוד בזה, חצי דקה זה יותר ממספיק.

© צילום: Fotolia

הסירו אפליקציות מיותרות

אם יש לכם אפליקציות מותקנות בטלפון שאתם לא משתמשים בהן, עדיף למחוק אותן. הן תופסות שטח באחסון ומבזבזות סוללה כשהן רצות ברקע. ניתן להיכנס להגדרות ולראות אילו אפליקציות פועלות באותו רגע ברקע. אם זו אפליקציה שאינה חיונית לכם, זה הזמן להיפטר ממנה.

כבו את ה-Bluetooth כשאתם לא משתמשים בו

עבור חובבי המוזיקה שביניכם בעיקר, הבלוטות' הוא חלק בלתי נפרד מחווית ההאזנה שלכם, אם אתם מעדיפים אוזניות אלחוטיות או רמקול. ואתם מעדיפים אותו בצדק, משום שהוא ממש מועיל, אבל לצערנו גם הבלוטות' מבזבז לכם סוללה. אז כשאתם לא מקשיבים ללהיט החדש של אד שירן או עומר אדם באוזניות או ברמקול, כבו את הבלוטות' אם חיי הסוללה שלכם יקרים לכם. חוץ ממנו, מומלץ לוודא שה-NCF, המיקום ונקודה לשיתוף איטנרנט כבויים כשאין בהם שימוש.

להגן על הסמארטפון מחום ישיר

חום ישיר די רע לסוללה שלכם. אור שמש וחום מחממים את הסמארטפון, מה שגורם לו לבזבז יותר אנרגיה, ושורף סוללה. אז אם אתם נמצאים בחוץ ביום חם, או חושבים להשאיר את הטלפון באוטו - וודאו שאתם משאירים אותו במקום מוצל, ואם אפשר, גם קר.

תגובות