כריש: טום באום בוחר את ה-TOP5 של קווין רובין. צילום מסך מאינסטגרם

כריש: טום באום בוחר את ה-TOP5 של קווין רובין

בזמן שקווין מלמד את טום איך להפוך לכוכב רשת, טום בחר את הסרטונים הכי טובים של קווין באינסטגרם. מחד קרן ועד האמא המביכה - אלו המומלצים שלו!

מדי שבוע נביא לכם פינה מיוחדת שכתבו טום או קווין שתלווה את הסדרה החדשה שלהם שעוסקת בעולם היוטיוב והרשת - "תעשה לי סאב". הפעם: טום באום בחר את הסרטונים הכי טובים של קווין באינסטגרם!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

קרררררר

קווין סיפר לי שזה סרטון שהוא עשה אותו איך שהוא קם על הבוקר. אני מת על זה. הדהים אותי שאיך שהוא קם בבוקר פתאום, יש לו איזה רעיון והוא ישר עושה אותו. כייף לראות שכולם אהבו את הסרטון וצחקו ממנו.

רגיש בהסוואה

אין דבר יותר מגניב בעיניי מלעשות סרטון על משהו שקורה ביום יום ולהקצין אותו. קווין עושה את זה כרגיל בצורה שרק קווין יכול ועוד עם דניאלה שהיא הורסת בפני עצמה.

אמא פדחנית

אני אוהב את הסרטון הזה כי קווין מערב בו את המשפחה שלו ואמא שלו זורמת עם השטויות שלו בטירוף! בתור אחד שגם מחובר להורים - רואים כמה הם חשובים לו, והתוצאה כאן היא לגמרי פיפי!

אתגר חד הקרן

הרבה לפני שהוא המציא את הכרישה, מי לא שמע על אתגר חד הקרן?! לפי מה שקווין מספר זה סרטון האינסטגרם הכי ויראלי שלו... אפשר להבין גם למה...

מיצי-מצמוצים

חוץ מזה שזה סרטון אחד המצחיקים שלו, אני באופן אישי מת על חיות וזה שהוא שילב את מסי, החתול הכי כוכב שאני מכיר - זה לגמרי גונב את ההצגה.

"תעשה לי סאב" משודרת בימים ראשון ושלישי בשעה 15:30 בערוץ הילדים לצופיי סלקום tv ופרטנר TV וב-HOT VOD Young

תגובות