עכשיו תורי: נועם פירוז הוא הנווד הדיגיטלי הישראלי ביוטיוב. צילום ועריכה: מעיין זמיר

עכשיו תורי: נועם פירוז הוא הנווד הדיגיטלי הישראלי ביוטיוב

הוא הספיק להפוך לוויראלי ואז לסגור את ערוץ היוטיוב שלו רגע אחרי שהתחיל, כעת הוא עובד בפול גז כדי לעשות ביוטיוב משהו שלא נראה קודם. הכירו את היוטיובר החדש - נועם פירוז

יש לא מעט כוכבי רשת ויוטיוברים וככל שהזמן עובר נוספים עוד ועוד חדשים, כך שאנחנו לא באמת מספיקים לעקוב אחרי כולם. הפינה החדשה בפרוגי תנסה להכיר לכם מקרוב כמה מכוכבי הרשת החדשים, והפעם - נועם פירוז

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מי אני?

"קוראים לי נועם, אני בן 25, מתעסק בשיווק אונליין (עולם ומלואו בפני עצמו) ויוצר תוכן - ואני מה שאנשים מכנים נווד דיגיטלי, עובד ומטייל בעולם וממש לא מזמן נכנסתי לעולם של היוטיוב ואני מת על זה!".

משפט הפתיחה שלי:

"למען האמת אין לי משפט פתיחה, ואני לגמרי סבבה עם זה, מה שכן אני די אוהב לעשות אפקטים קוליים לעצמי".

 

איך התחלתי?

"אני התחלתי לפני בערך חצי שנה אבל בטיפטופים. ממש לא מזמן הערוץ שלי הגיע ל-1000 סאבים וגם היה לי סרטון אחד שהגיע ל-40,000 צפיות שזה מטורף מבחינתי. לצערי, בגלל איזו תקלה מעצבנת מצד גוגל, נאלצתי לבחור: או לוותר או להתחיל הכל מהתחלה. החלטתי שאין סיכוי שאני מוותר ועכשיו יש לי ערוץ חדש שאני מתכוון לעשות הרבה דברים טובים. הסיבה שהתחלתי הייתה כי רציתי ליצור, ורציתי להגיע לעוד ועוד אנשים בארץ ובעולם ופשוט התאהבתי בזה ובתמיכה שאנשים נותנים".

© צילום ועריכה - מעיין זמיר

מה מיוחד אצלי בערוץ?

"מה שמיוחד אצלי בערוץ זה שאני רוצה להאמין שאני אמיתי. המטרה שלי זה לא רק לבדר ולעשות שטויות זה לעשות את זה בסטייל. כשאני אומר בסטייל, אני מתכוון גם בצורה של הצילום והעריכה - אני לגמרי אוהב את כל הצילום בסגנון קולנועי זה חשוב לי שהסרטון יהיה פשוט כיף ומיוחד לצפייה וגם מבחינת התוכן והערך שלו. בא לי שאנשים יהנו לצפות, יצחקו, יתרגשו וגם יקבלו משהו מעבר".

 

האמת מאחורי הסרטונים שלי ביוטיוב

"שאלה מגניבה. אולי כדאי לי לעשות סרטון על זה! התהליך שלי הוא כל היום וכל הזמן, אני מנסה לקום כל יום ולהזכיר לעצמי שאני חיובי ושמח ושכל שאיפות והחלומות שלי הם כבר בתהליך של התממשות והם כבר מתקיימים. אז הרעיונות הכי טובים עולים לי כשאני שמח ורגוע. ברגע שעולה לי רעיון אני מתחיל לעבד אותו ואז אם הוא טוב אני כותב אותו בפתק באייפון. את הצילום אני עושה הרבה בעצמי סטייל וולוג והכי חשוב לי שיהיו הרבה קטעי מעבר וצילומים סינימטיים = קולנועיים. העריכה, שזו העבודה הכי מטורפת, עושה הבת זוג שלי מעיין - היא תותחית אמיתית. אני אחראי על כל הרעיונות של הסאונדים והצילומים והיא עושה את העריכה וביחד אנחנו יוצרים את הדברים שלנו".

 

כוכב הרשת שהכי השפיע עליי

"יש הרבה. בגדול אני לוקח את ההשראה שלי מיוטיוברים בעולם יותר מאשר ישראלים. יש את פיטר מקינון ואת קייסי ניסטאט שהם מבחינתי ההשראה הראשונית שדחפה אותי גם ליצור. בישראל אני ממש אוהב את העריכה של סהר קליזו בחלק מהסרטונים, ממש כיף לצפות ובנוסף יוטיוברית בשם טל כהן שגם תותחית ועזרה לי לא מעט".

 

הכי היית רוצה לשתף פעולה עם...

"אני מכוון גבוהה - אז אני חייב לומר שוב שפיטר מקינון או קייסי ניסטאט, כי כמעט 100% מהסרטונים שלהם פשוט כיף לי לראות ולא רק בגלל מה שהם אומרים אלה גם בגלל האיך שהם אומרים ועושים. אם זה מישהו מהארץ אז האמת שהבחירה דיי קשה, כי לא חסר חבר'ה מגניבים פה. יש את גיא פודליץ׳ שאני חושב שהוא הגיע לרמה ממש גבוהה וגם עם סהר קליזו".

סהר קליזו
סהר קליזו © צילום מסך מהאינסטגרם

הסרטונים שאני הכי אוהב לראות

"האמת שלא תמיד יש קשר למה שאני אוהב לראות למה שאני מדבר ועושה. אני אוהב לראות סרטונים שמדברים על הצלחה ומוטיבציה, אבל לא בצורה ישירה - לא מסוג הסרטונים של שטיפת המוח. יותר של אנשים שהם מצליחים ולשאוב מהם השראה. בנוסף אני אוהב לראות דברים שיכולים לשפר אותי בכל צורה - מהצורה שאני עובד, מצלם או מטייל. דוגמה...אממ לכו תבדקו את פיטר מקינון או קייסי ניסטאט!"

 

הסרטון שהכי אהבתי לעשות

"הסרטון שהכי אהבתי לעשות זה הסרטון הראשון שלי. הסיבה היא כי קודם כל זה הסרטון שצבר הכי הרבה צפיות (בערוץ הישן עכשיו אני בונה מחדש...") ודבר שני זה כי הוא היה מרגש, מפחיד, מצחיק, ומלמד המון על איך צריך פשוט להפסיק לחשוב מה חושבים עלייך מסביב או איך מסתכלים ופשוט לעשות!"

 

הצד הטוב והצד הפחות טוב של הרשת

"זה פשוט שיש לך גישה להכל, לעשות מה שבא לך, מתי שבא לך ואיך שבא לך. אני מנסה לפתח גישה חיובית אז אני אנסה לומר את זה ככה - אין צד רע, פשוט לעשות ולהאמין, לצפצף על כולם לצחוק על איך שאנשים מגיבים, ופשוט להאמין בעצמכם ולעשות!"

אין צד רע ברשת
אין צד רע ברשת © נועם פירוז

מה הדבר הכי מאסט שחייב להיות בערוץ יוטיוב?

"לדעתי משהו שהוא מאסט באופן כללי זה שסרטון יפעיל איזשהו רגש אצל הצופה - כעס, עצב, אושר, מצחיק כל רגש - משהו שהצופה יגיב ממנו כי ברגע שיש את זה אז זה ייתפס - כמובן שעדיף תמיד שזה יהיה משהו עם צחוק ושמחה כי זה משהו שמשחרר הורמונים בגוף שפשוט הצופה ירצה מהם עוד. אה אה...וסאונד טוב - ווואוו זה פשוט יכול לעשות הכל".

 
תגובות