בשביל הכדור: היוטיוברים משתפים פעולה למען הסביבה. צילום: Fotolia

בשביל הכדור: היוטיוברים משתפים פעולה למען הסביבה

יוטיוב משיקה שיתוף פעולה חדש עם למעלה מ-600 יוטיוברים כאשר הכל למען שתילתם של עצים ברחבי העולם, 20 מיליון במספר

אחד מהשימושים הגדולים ביותר שלנו ברשתות החברתיות הוא שהן מהוות הזדמנות מצוינת לקידום מטרות חברתיות והעלאת מודעות ציבורית. אנו עמודים כעת בפני מה שנראה כשיתוף הפעולה הגדול ביותר בכל זמנים שנעשה בפלטפורמת היוטיוב. מעל ל-600 יוטיוברים ישתפו פעולה עד סוף השנה למענה של אמא אדמה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

למעשה שיתוף הפעולה מגדיר כי החל מאתמול, ועד לסוף השנה, היוטיוברים שלוקחים חלק בגיוס ההמונים, יעלו תכנים עם התגית #TeamTrees ולמעשה יעודדו את צופיהם לתרום כסף עבור שתילת עצים והעלאת המודעות כלפי עתיד הכדור. המטרה - גיוסם של 20 מיליון דולרים תוך חודשיים וחצי. שיתוף הפעולה פועל ישירות עם יוטיוב שהתחייבה כי תעביר את כל התרומות למען מטרת העל. מבין היוטיוברים שיקחו חלק באתגר: הפילנתרופ הידוע Mr.beast, הדיג׳יי המצליח Marshmello, ושדרן הגיימינג הפופולארי, Ninja.

 

אין ספק כי שיתוף הפעולה מראה לנו צד נוסף ברשת האינטרנט, צד שמאז ומתמיד היה קיים אצלה אך נראה כי רובנו מעדיפים להתכחש לקיומו. במבט ראשוני, המטרה נראית מעט בלתי אפשרית - 20 מיליון תוך חודשיים וחצי. כל מה שנותר הוא לקוות כי מיזם זה יצליח ואולי אף בעקבותיו יקומו פרוייקטים חברתיים נוספים. 

תגובות