החגיגה נגמרת: הסוף לחשבונות המשותפים בנטפליקס.

החגיגה נגמרת: הסוף לחשבונות המשותפים בנטפליקס

חברת הסטרימינג המצליחה נטפליקס, הכריזה כי תשים סוף לשיתוף החשבונות השכיח בקרב לקוחותיה וכי תעקוב אחר משתמשים שחולקים את חשבונם עם אנשים אחרים

נטפליקס בשעת משבר. עם צמיחתן של שירותי סטרימינג רבים כאשר +Apple TV היא הראשונה שצפויה לצאת רשמית בסוף השבוע הבא, המקום שלה כענקית שירותי הסטרימינג מתערער. מיום היווסדה, מנהג שכיח בקרב לקוחותיה של נטפליקס הוא כאשר אדם אחד מנוי לשירות, אך הוא חולק את החשבון עם אנשים נוספים. נטפליקס כעת יוצאת בהכרזה כי תשים לכך סוף.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

למרות שכי כאשר נשאלה בדבר הרחבת התחרות בתחום הסטרימינג, אמרה נטפליקס כי תחרות זה דבר חיובי וכי גם החברות וגם הלקוחות ירוויחו ממנה, נראה כי בטחונה מתערער. אין ספק כי נטפליקס מאז ומתמיד ידעה את מנהג לקוחותיה לשתף את חשבונם עם אחרים, אולם רק עכשיו, בטיימינג די מושלם, מחליטה לפעול בתגובה. היא איננה הכריזה איך ובאיזה אופן תפעל, אך ככל הנראה תעקוב אחר כתובות ה-IP מהן נעשה שימוש בחשבון מסוים ולראות באיזו תדירות הן משתנות.

נטפליקס
נטפליקס © gettyimages_IL/Pascal Le Segretain

מהצהרתה של נטפליקס ניתן להסיק כי היא איננה בטוחה עוד במקומה. בשילוב עם העלאת המחירים האחרונה, נראה כי היא מבטחת את עצמה מבחינה כלכלית לקראת העזיבה המתוכננת של לקוחותיה לשירותים האחרים, והמפלה הכלכלית שהעזיבה תגרור אחריה.   

 
תגובות