היוטיוברים הכי מרוויחים של 2019: בן שמונה במקום הראשון. צילום:  GettyImages.il/Chris McGrath

היוטיוברים הכי מרוויחים של 2019: בן שמונה במקום הראשון

סיכומי השנה של 2019 ממשיכים וכעת נחשף מי הם היוטיוברים ששילשלו לכיסם הכי הרבה כסף בשנה החולפת. ספויילר? שתיים מתוך השלישייה הראשונה הן מתחת יוטיוברים בני פחות מתשע

יוטיוב הפכה בשנים האחרונות לפלטפורמת תוכן ענקית, ממנה מגיעים לא מעט יוצרים וכוכבים שכובשים את המסך. ובכן, תופעת כוכבי הרשת ממשיכה להתחזק - ועימה גם סכומי העתק שמרוויחים היוטיוברים הגדולים ביותר בעולם. המגזין הכלכלי "פורבס" חושף מי הם היוטיוברים שהרוויחו הכי הרבה כסף בתקופת הזמן בין יוני 2018 ליוני 2019 והתוצאות סופר מפתיעות, במיוחד לאור העובדה כי את המקום הראשון תופס היוטיובר ראיין קאג'י בן השמונה, שעשה בשנה החולפת סכום של לא פחות מ-26 מיליון דולר. ומי הם שאר היוטיוברים ברשימה? 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

במקום העשירי: VanossGaming

וונוס גיימינג (או בשמו המקורי אוון פונג) ידוע בסרטוני הגיימינג שלו וזוכה להצלחה מסחררת ברשת ולמילארדי צפיות. פונג הגיימר הרוויח בשנה החולפת סכום של כ-11.5 מיליון דולר. לא רע בכלל.

 

במקום התשיעי: DanTDM

דניאל מידלטון הבריטי הוא שחקן מיינקראפט ופורטנייט שנחשב לאחד הגיימרים הפופלארים ביוטיוב. יש לו מיליוני מעריצים ברחבי העולם, להם הוא משדר בלייב את המשחקים השונים בהם הוא משחק. השנה מידלטון הרוויח כ-12 מיליון דולר.

 

במקום השמיני: Markiplier

מארק פישבאך הוא אחד היוטיוברים המוכרים בקהילת הגיימינג, כך שאת 13 מיליון הדולרים שהרוויח השנה הוא עשה בעקבות שיתופי פעולה עם ספונסרים שונים שרצו לחשוף את המוצרים שלהם לקהל הגיימרים שצופה בו, ליין הבגדים שבעיצובו שמיועד איך לא, לגיימרים.

 

במקום השביעי: PewDiePie

פליקס שלברג השוודי, הידוע בכינוי פיודיפאי הוא אחד היוטיוברים הגדולים והמצליחים של כל הזמנים וערוץ היוטיב הפרטי שלו הוא ערוץ הפרטי בעל המספר עם הכי הרבה סאבים, זאת למרות שערוריות גזעניות ואנטישמיות בהן הסתבך בעבר. אמנם הוא הרוויח בשנה החולפת כ-13 מיליון דולר, אבל במקביל הוא הכריז כי הוא לוקח הפסקה מיוטיוב.

 

במקום השישי: Preston

פרסטון ארסמנט נכנס לרשימה המדוברת בפעם הראשונה השנה. הוא מוכר בזכות סרטוני הגיימינג שלו במשחקים כמו "Call of Duty" ו"מיינקראפט", לצד סרטוני המתיחות שלו והשנה הוא הרוויח כ-14 מיליון דולרים.

 

במקום החמישי: ג'פרי סטאר

הביוטי בוי הידוע הוא לגמרי כבר שם דבר. אחרי שהחל את דרכו כמוזיקאי סטאר עשה הסבת מקצועית ליוטיובר ביוטי ואכן, מדובר בהסבה משלמת. ג'פרי הפך למלך הביוטי הבלתי מעורער של היוטיוב ומחוצה לו והוא הבעלים של מותג איפור סופר מצליח, מה שוודאי סייע לו להרוויח כ-17 מיליון דולר השנה.

 

במקום הרביעי: רט ולינק

רט ולינק הם צמד פופלארי להם תכנית יומית סופר מצליחה ביוטיוב, שנחשבת לאחת מהתכניות היומיות הגדולות של הפלטפורמה. בתכנית השניים אוכלים חטיפים, מבלים עם כוכבים הוליוודים ועם הזמן הרחיבו את האימפריה שלהם לארבעה ערוצים, שני ספרים ופודקאסט, שהובילו אותם לרווחים של כ-17.5 מיליון דולר.

 

במקום השלישי: אנסטסיה רדזינסקאיה

היוטיוברית הרוסייה היא בסך הכל בת חמש וכבר הרוויחה השנה כ-18 מיליון דולר. אנסטסיה מדברת שבע שפות, מה שסייע לה להפוך לאחת היוטיובריות הצומחות בעולם שהסרטונים שלה משחקת עם אביה נצפים בכל רחבי הגלובוס.

 

במקום השני: Dude Perfect

חבורת היוטיוברים הזו מורכבת מחמישה חברים בגילאי ה-30, שיחד הם משחקים ספורט, מבצעים פעלולים שונים ושוברים שיאי גינס. ההצלחה של הסרטונים שלהם הביאה להם תכנית בערוץ ניקולודיאון, לצד הכנסה שנתית שמסתכמת ב-20 מיליון דולר. 

 

במקום הראשון: ראיין קאג'י

היוטיובר בן השמונה התחיל את הקריירה שלו בגיל שלוש כאשר ביצע אנבוקסינג של צעצועים. מאז קאג'י התבגר והתקדם לסרטונים בהם הוא מבצע ניסויים מדעים שונים ויצא מגבולות היוטיוב עם ליין צעצועים בבעלותו שכולל מעל למאה צעצועים, ליין בגדים, תכנית בניקולודיאון ועסקת ענק עם רשת הסטרימינג "הולו".

 
תגובות