אנה זק שחררה טיק טוק עם דוגמנית ווירטואלית ישראלית. צילום מסך מטיק טוק

אנה זק שחררה טיק טוק עם דוגמנית ווירטואלית ישראלית

לאחרונה אנו רואים יותר ויותר דוגמניות וירטואליות בעולם האופנה, וכעת גם ברשתות החברתיות וגם בישראל. הדוגמנית הוירטואלית הישראלית הראשונה חברה לכוכבת הטיק טוק, אנה זק, לסרטון ראשון

בשנים האחרונות אנו נתקלים במגמה חדשה הולכת וגדלה של דוגמניות וירטואליות ברחבי העולם. אומנם כבר נשמעו טענות על כך שזה עוד נקודה רעה לאנושות ועל כך שכעת ההקפדה על מידת ונראות הדוגמניות צריכה להיות מהודקת יותר, אך בינתיים הן צוברות תאוצה והופכות גם לכוכבות רשת של ממש. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לאחרונה הגיעה דוגמנית וירטואלית ראשונה לישראל  בשם אלה סטולר, המיוצגת ב-ITM (אותה סוכנות המייצגת בין היתר את ברק שמיר, אנה זק, עדן פינס, יעל שלביה ועוד). סטולר כבר הספיקה לקטוף קמפיין נחשק להלבשה תחתונה ונדמה שהיא עוד הולכת ומתחזקת. כעת, כחלק ממהלך החיזוק שלה ברשתות החברתיות, הדוגמנית הוירטואלית משתפת פעולה עם אחת הישראליות החזקות באפליקציית ה-TIK TOK (כי היום ,אי אפשר" בלי...).

השתיים רקדו יחד לצלילי הלהיט של זק - "הולה מאמסיטה" ועשו את כל התנועות המתאימות לכך. אך בינתיים חשוב לציין שבניגוד לשלל דוגמניות שכאלו בעולם, בארץ הגוף של הדוגמנית שייך לדוגמנית אמיתית ורק הראש שלה הוחלף בפניה הוירטואליות של סטולר.

 
תגובות