5 כוכבי רשת מחו"ל שאתם חייבים לעקוב אחריהם. צילום מסך מיוטיוב

5 כוכבי רשת מחו"ל שאתם חייבים לעקוב אחריהם

בזמן שאתם צופים בכוכבי רשת ישראלים, תרשו לנו לתת לכם את ההמלצות שלנו לכוכבי רשת בינלאומיים שהמעקב אחריהם ברשת הוא בגדר חובה. הכינו את ה-Follow!

אנחנו אוהבים לעקוב אחרי יוטיוברים וכוכבי רשת ישראלים, אבל בוא נאמר את האמת - בחו"ל כוכבי הרשת מעזים ויותר בגדול וההבדל ניחן גם בתוצאות שהם מעלים לרשת. לכן, החלטנו להמליץ לכם על חמישה כוכבי רשת בינלאומיים ששווה לעקוב אחריהם ברשת.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ברנט ריברה

ברנט הוא אחד הכוכבים הכי מצחיקים שיש באינסטגרם וביוטיוב. הוא לא מתאמץ יוצר מדי ויוצא לו הכי מצחיק שיש. באינסטגרם זה מאופיין בסרטונים ובתמונות שלרוב לועגים על סיטואציות יומיומיות - בדרך כלל על מצבים בין בני זוג או סתם הצקות לחברים שלו. ערוץ היוטיוב שלו מתמקד בעיקר בוולוגים של מתיחות ואתגרים (שעשויים ממש טוב) ריברה גם מוביל טרנדים של סרטוני רשת וללא ספק אם יש כוכב שאתם חייבים לעקוב אחריו - מהרו לעשות זאת. אגב, ריברה אפילו התראיין אלינו בפרוגי כשהגענו אל השטיח הכתום של טקס ה-KCA בשנה שעברה!

ניקי&גבי

אנחנו מתים על שטויות וכמה שיותר - ואם גם אתם, אז ניקי וגבי הן לגמרי הכרחיות בפלייליסט הצפייה שלכם ביוטיוב. הכוכבות האלו פשוט נהנות מהחיים ומוכיחות שגם לבנות מותר לעשות שטויות כמה שהן רוצות. לכוכבות יש ערות יוטיוב המונה למעלה מ-9 מיליון מנויים, ובצדק, הן פשוט יודעות מה לעשות ואיך להצחיק את הקהל. הדבר הניחן ביותר בסגנוני הסרטונים שלהן זה שלרוב הן יתחפשו לכוכבות האהובות כמו אריאנה גרנדה, משפחת ג'נר-קרדשיאן, בילי אייליש ועוד. 

 

התאומים אלכס ואלן

אמרתם מתיחות? אמרתם אלכס ואלן. התאומים האלו פשוט עושים הכל יחד וזה ניחן גם באינסטגרם שלהם וגם בערוץ היוטיוב המשותף שלהם שמלא באתגרים ובעיקר במתיחות על חברים וברחוב, וכן, כמובן שהם ניצלו את העובדה שהם תאומים ללא מעט מתיחות בהם הם נאלצו להתחלף ולבלבל את ה"קורבן". השניים אומנם לא יוצרים יותר מדי מתיחות מקוריות משלהם, אלא פשוט עושים את הגרסה שלהם לקיימות - אך זה עובד להם ובגדול. התוצאה מצחיקה תמיד והרשת הולכת שבי אחריהם. איך אפשר שלא?

 

מדליין פטש

היא אולי תהיה מוכרת לכם כשריל מ"רייברדיל", אך השחקנית מתחזקת גם ערוץ יוטיוב פופולרי ומוצלח במיוחד עם וולוגים, סרטוני אפייה, לייף סטייל ואיפור, הצצות מאחורי הקלעים של "רייברדיל", וכמה אתגרים קלילים. הג'ינג'ית האהובה לגמרי מראה שגם אם אתה שחקן זה לא אומר שאתה לא יכול לעשות שטויות ברשת והיא הדוגמא לעשייה מוצלחת של הדבר ויעידו על כך מעל חמישה מיליון מנויים ביוטיוב.

 

צ'ארלי דמיליו

אחת הטיקטוקריות האהובות והמצליחות בעולם, זו שמצליחה ליצור את הטרנדים החמים ביותר ולסחוף אחריה המונים. צ'ארלי אף יוצרת אתגרים משל עצמה וסרטונים שגורמים לכולנו לחייך ולרצות לנסות גם!

 
תגובות