גאווה ישראלית: ״פלאריום ישראל״ ממקמת אותנו על מפת הגיימינג. באדיבות קבוצת בלוסטון

גאווה ישראלית: ״פלאריום ישראל״ ממקמת אותנו על מפת הגיימינג

אילו לפני כמה זמן המונח ״ספורט אלקטרוני״ היה נחלתם של העוסקים בתחום בלבד ואינו פרץ כמושג בר קיימא, נבחרת הגיימינג הישראלית ״פלאריום ישראל״ שמה לעצמה מטרה לשנות זאת

אחד מהתחומים המפתיעים והמצליחים ביותר שעולמנו ראה בשנים האחרונות הינו תחום הגיימינג. אם בעבר הדבר היה בגדר תחביב, כיום הפך לענף ספורט אלקטרוני ואחד מן התחומים הרווחיים ביותר בשוק. עכשיו זה רשמי. בזכות קבוצת הגיימינג הישראלית ״פלאריום-ישראל״, ישראל ממוקמת על מפת הגיימינג העולמית.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

במסגרת תחרות גיימינג אשר התקיימה בסיאול שבקוריאה, התחרתה ״פלאריוס-ישראל״ בשלושה משחקים שונים: דוטא 2, שם קטפה את המקום החמישי, טקן ומשחק הספורט PES. בשקלול כולל, הגיעה הנבחרת הישראלית למקום האחד-עשר מתוך חמישים המדינות שהשתתפו בתחרות.

פלאריום ישראל © צילום: מיכאל שוסטין

״כמדי שנה, ישראל מוכיחה שהיא נמצאת על מפת הגיימינג העולמית. לצד זאת, אני סבור ומשוכנע שאם ישראל תצטרף למדינות שבהן ענף הספורט האלקטרוני מוכר ומתוקצב ע"י הממשלה נוכל להעפיל גבוה יותר ואף לזכות בתואר אלופת העולם בגיימינג", אומר עידו ברוש, יו"ר העמותה לגיימינג תחרותי וחבר בוועדת ההנהגה של הפדרציה העולמית לספורט אלקטרוני. "אין לי ספק, שמדובר בצעד נוסף בדרך לקבלת הכרה ממשלתית בספורט האלקטרוני כענף ספורט בישראל".

אין ספק כי הדבר מהווה אירוע מכונן ואבן דרך במסלולו של תחום הגיימינג לעבר מודעות ציבורית. למרות כי לקבוצה הישראלית דרך ארוכה עד לגביע הנכסף ולמעמד העל אליו היא מייחלת, אין ספק כי שמה ייחרט בדרכו של תחום הספורט האלקטרוני לעבר מודעות ציבורית ניכרת יותר ממה שזוכה לה בימים אלו.

 
 
 
תגובות