הבית מתפרק: דרמה בבית הטיקטוקרים הגדול. צילום מתוך אינסטגרם @thehypehousela

הבית מתפרק: דרמה בבית הטיקטוקרים הגדול

בית הטיקטוקרים הגדול, "הייפ האוס", אשר השתלט על העולם בחודשים האחרונים מתפרק? כל הפרטים

בדצמבר האחרון הוקם בלוס אנג'לס בית יוצרים מיוחד אשר כולל את השמות החמים ביותר ברשת החברתית, טיקטוק. בין השמות ניתן למצוא את צ'רלי ד'אמליו, דיקסי ד'אמליו, אלכס וורן, קונור ייטס, ניק אוסטין, תומאס פטרו, אדיסון ריי, צ'ייס הודסון ועד לפני זמן קצר גם את דייזי קייט. אך אמש (ש') העלתה קייט סרטון לערוץ היוטיוב שלה בו היא מסבירה מה באמת קרה בבית המפורסם ולמה היא עוזבת אותו?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בסרטון המדובר קייט מספרת איך היא, תומאס פטרו, צ’ייס הודסון ועוד שניים מהחברים בבית השקיעו כסף שלהם בפרויקט הגדול והחדש לפני מספר חודשים. על פי דבריה היא והודסון שמו הרבה כסף בעוד שתומאס פרו והשניים האחרים שמו סכום מאוד קטן לעסק. לאחר שהם החלו להפעיל את בית היוצרים ותקשורת הגיעה לסקר את הבית תומאס פטרו וצ׳ייס הודסון טענו כי הם היוצרים של הבית והודסון השקיע את הכסף בשכירות של הבית - מה שלא נכון. קייט קיבלה שיחה מעורך הדין שלה ששאל אותה: "את לא חלק מהיוצרים של ההייפ האוס? למה רושמים ב״ניו יורק טיימס״ שרק תומאס וצייס?"

 

בהמשך הסרטון היא מספרת איך היא דיברה עם תומאס ואמרה לו שיסביר שגם היא וגם עוד שני שותפים שלהם הם היוצרים של ההייפ האוס, אבל כל פעם מחדש הוא לא אמר את זה לתקשורת, היא החלה להרגיש שמנצלים אותה ושמסתירים ממנה דברים. השיא הגיע כאשר פטרו הוריד לקייט עוקב מכל הרשתות החברתיות של ההייפ האוס ובעצם גירש אותה מהבית, בנוסף אמר לכל היוצרים האחרים בבית להוריד לה עוקב בכל הרשתות. היא השקיעה כסף בעסק אך לא מקבלת את ההשקעה שלה חזרה וגם את ההכרה המגיעה לה לטענתה.

אם כל זה לא הספיק - בשעות האחרונות רצות שמועות ברשת על כך שצ׳ייס הודסון (ליל האדי) ומלכת הטיק טוק, צ׳ארלי דמיליו, נפרדו וכל זה בגלל שהודסון בגד בדמיליו, זאת לצד עדויות שונות ברשת בנוסף לציוצים חשודים בחשבון הטוויטר של כוכב הטיק טוק.

© מתוך אינסטגרם
 
תגובות