צ'ארלי והחבר'ה: כל הפרטים על בית הטיק טוק שמשגע את העולם. צילום מסך מהאינסטגרם @TheHypeHouse

צ'ארלי והחבר'ה: כל הפרטים על בית הטיק טוק שמשגע את העולם

הטיק טוק כבר השתלט על כולנו ובמקרה שלא ידעתם, כמו שיש חבורת יוטיוברים שגרים בבית אחד - כך גם אצל הטיקטוקרים וזה נקרא "הייפ האוס". אז מה זה בכלל ה"הייפ האוס"? מי גר שם? ומי בזוגיות עם מי? כל הפרטים

הטיקטוק משתלט על העולם, הסאונדים מושמעים בכל מקום ואין ילד שלא מכיר את הכוכבים המובילים בו. אבל האם אתם מכירים את "הייפ האוס"? הנה כל הפרטים על הבית שמסקרן את כולם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

"TikTok", האפליקצייה שחזרה בקאמבק ומשתלטת במהירות על כולם. ריקודים ויראליים וסאונדים מצחיקים, הטיק טוק הופך להיות רלוונטי כמו אינסטגרם ויש לו סלבס משלו. המפורסמים ביותר? חייבים להיות חברי ה"הייפ האוס" - קבוצת בני הנוער שעברו לגור ביחד והקימו חשבון שמונה כעת 9.4 מיליון עוקבים. 

@thehypehouse

snapped @lilhuddy @addisonre

♬ #hiteverybeat - lulbabyynelii

מ"מיי וייב" ועד "בלאגן", חבורות היוטיוב נמצאות בכל מקום ועכשיו גם בטיק טוק יש חבורה של 19 בני נוער המייצרים יחד סרטוני טיק טוק בלוס אנג'לס. בניגוד לחבורות ביוטיוב, כאן אין מנהיג שלוקח אחוז מהרווחים. כמובן, ישנם כללי בית - המתגוררים יכולים להביא חברים אל הבית אך אסור להם לקיים מסיבה. אם אתם שוברים משהו, יש לכם 15 ימים להחזיר אותו. הכלל החשוב ביותר - על כל החברים להכין שלושה סרטוני טיק טוק ביום כדי להיות מדויקים.

אז מי בכלל מתגורר בבית הזה? הרשימה הרשמית של חברי בית ההייפ היא: צ'רלי ד'אמליו, דייזי קייט, דיקסי ד'אמליו, אלכס וורן, רילנד סטורמס, קונור ייטס, ניק אוסטין, אדיסון ריי, צ'ייס הודסון, קוור און, וויאט קסבייר, תומאס פטרו, אבני גרג, קלווין גולדבי, ג'יימס רייט, אונדרז לופז, ג'ק רייט, פטריק יוסטון וטוני לופז. בהחלט רשימה ארוכה, אז בחרנו כמה כדי שתכירו אותם יותר לעומק.

את השם הראשון כולכם מכירים - צ'ארלי ד'אמליו, נערה בת 15 מקונטיקט שכבר כונתה על ידי ה"ניו יורק טיימס" - "המלכה המכהנת של הטיק טוק". דמילו נמצאת כיום בזוגיות עם עוד טיקטוקר המתגורר בבית, הלוא הוא צ'ייס הדסון, בן ה-17, הידוע בשם ליל האדי.

@charlidamelio

quite a throwback @lilhuddy

♬ No Idea - Don Toliver

ואם לגור עם החבר זה לא מספיק - לצ'ארלי יש עוד קרובה בבית, אחותה - דיקסי ד'אמליו, בת ה-18 שגם היא מאוד פופלרית באפליקציה. דייזי קייט מתגוררת גם היא בבית, היא בת 20 ויש כאלה שמכנים אותה "האמא של החבורה". זוג נוסף בבית הם אלכס וורן וקוור און שיוצאים כבר מעל לשנה והם הכי חמודים שיש. גם אדיסון ריי, בת ה-19, עושה סרטונים מהבית המפורסם והשמועות אומרת שהיא יוצאת עם טיקטוקר מבית מפורסם אחר - ברייס הול, אבל לפי דבריה הם רק חברים - ימים יגידו... 

 אמנם כולם חלק מהבית, אבל רק אלכס, דייזי, תומאס ואבני למעשה גרים בו. מי שהביא את הכסף, לפי מגזין ה-NYT, הוא צ'ייס, אבל תומאס הוא החבר הוותיק ביותר בקבוצה, שמנהל את לוחות הזמנים של כולם ועוסק בכל נושא הבית. צ'ייס אחראי לגלות משפיעים חדשים בטיק טוק שיצטרפו לקבוצה, ומה צריך בשביל זה? צ'ייס אמר כי "הרבה אנרגיה ואישיות ובכנות קצת מוזרות. האנשים המוזרים מגיעים הכי רחוקים באינטרנט. אתה צריך להיות מוכשר במשהו, או מצחיק ומשונה או נראה טוב באופן מיוחד".

אז הבית הראשון של הטיקטוקרים כבר כאן, וכבר החלו עוד בתים לצמוח. מעניין מתי זה יגיע לישראל...

תגובות