רוקד יותר: אתגר הטיקטוק של רן דנקר ופרוגי. רפי דלויה

רוקד יותר: אתגר הטיקטוק של רן דנקר ופרוגי

אתגר טיקטוק חדש יצא לדרך! הזמר והשחקן, רן דנקר, גורם לכם לרקוד את עצמכם בצ'אלנג' החדש של האפליקציה

כמה שאנחנו אוהבים אתגרי ריקוד בטיקטוק! והנה אתגר חדש וכייפי במיוחד יצא לדרך ממש היום (א'). הזמר והשחקן, רן דנקר, משחרר היום את אתגר "כשאומרים לי לא" לצלילי הסינגל החדש של דנקר בערוץ הטיקטוק של פרוגי. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

צלמו את עצמכם עם השיר של רן דנקר, תייגו אותנו ותהאשטגו #Dancemore ואולי תזכו! הסרטון שיצבור אחרי הרבה לייקים יזכה בדואט טיקטוק עם דנקר והסרטון הכי מיוחד, אותו יבחר רן בעצמו, יזכה בסרטון הקדשה אישית מהכוכב. 

דנקר: "אני מאתגר אתכם לרקוד בבית, בים, בבית הספר, בשדה ואיפה שבא לכם (בהתאם להנחיות כמובן). תהיו יצירתיים, מקוריים ותרגישו חופשי להשתגע - כי זה הכי כיף!". האתגר, אותו יצרה כוכבת הרשת של פרוגי, ים בלפונטה, מורכב מכמה תנועות מיוחדות וקלילות שבשיא הפזמון הופכות לריקוד פריסטייל, איך שבא לכם ובצורה הייחודית שלכם.

 

"השיר נכתב לפני כמה חודשים, בלי שום קשר לקורונה, הוא נכתב כשיר מחאה. משהו בתקופה הזו שאנחנו נמצאים בה גרם לשיר לקבל משמעות חדשה ואני חושב שזה אחד הדברים הכי מדהימים באמנות - אתה יוצר משהו ואין לך מושג את מי הוא יפגוש ואיפה", סיפר לנו דנקר בראיון שערכנו איתו בשבוע שעבר על הסינגל. 

 
ראיון
"שאלתי את עצמי מי יהיה הקהל שלי אחרי כל כך הרבה שנים?"
הדי קולמר
השיר החדש שיצא, הקליפ שקרה בצורה לא מתוכננת, הפחד מתקופת הקורונה וההשפעות שלה על העתיד שלו, הקאמבק המוזיקלי וההופעות, האיחוד של 'השיר שלנו' והפסטיגל: על כל זה דיברנו עם רן דנקר בראיון המיוחד שעשינו אותו. הוא עוד סיפר לנו על הפחד שלו מהיום שאחרי הקורונה, העבודה על השיר החדש ("יש לו שתי גרסאות שונות"), והאם נראה אותו בפסטיגל בקרוב?
 

ההשתתפות בכפוף לתקנון הפעילות - לחצו כאן

תגובות