בלי צ'יטים: ערוץ היוטיוב שמשלב גיימינג וכושר. צילום מסך מיוטיוב

בלי צ'יטים: ערוץ היוטיוב שמשלב גיימינג וכושר

זה כבר ידוע שהמסכים השונים גורמים לנו להיות יותר סטטיים, או במילים אחרות - בטטות כורסא. ערוץ יוטיוב בהובלתו של מאמן הסלבס האמריקאי משלב בצורה מגניבה למדי בין כושר לגיימינג והופך את האימונים להרבה יותר כיפים

זה כבר מוכח וידוע שמשחקי גיימינג או צפייה בטלוויזיה (ובכלל מסכים) גורמת לנו להיות פחות פעילים, פחות להזיז את הגוף ולשמור על כושר. אבל, יש כאלו שמצליחים לשלב ממש בין השניים, בין גיימינג וכושר ואם גם אתם רוצים, כדאי שתכירו את ערוץ היוטיוב FITNESS & SLOTS. חשוב לציין כי עמוד היוטיוב הנ"ל מציג משחקי הימורים ואנו לא תומכים במשחקים מסוג זה, באף גיל, אבל כן תומכים ברעיון לשילוב שני העולמות שיכול להזיז אותנו מעט מהספה ולהכניס כושר לחיינו בצורה כיפית וקלילה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

את הערוץ הזה הקימו חברת הסושיאל גיימינג SciPlay וקרייג רמזי, מאמן הסלבריטאים האמריקאי. כך שהשילוב בין גיימינג לספורט באמת מושלם. בעמוד היוטיוב הזה תוכלו למצוא מגוון רחב של סרטונים עם תרגילים שונים שאפשר לעשות בכל מקום (יש אפילו קטגוריה שלמה של סרטונים שאפשר לעשות בכל מקום בבית - סלון, פינת אוכל ואפילו המטבח).

 

אנחנו מציעים לכם לשלב בין שני העולמות  (גיימינג וכושר) בצורה מאוזנת ונכונה וכמובן שהכי מומלץ להתנתק מעט מהמסכים ולהזיז את הגוף, אבל אם קשה לכם להתנתק ואתם מחפשים עניין ומוטיבציה - הערוץ הזה הוא לגמרי בשבילכם.

אנחנו כמובן מזכירים כי משחקי הימורים (מכונות מזל שנקראות באנגלית SLOTS) מיועדים לגילאי 18 ומעלה ואנחנו בכלל ממליצים להימנע ממשחקים כאלו. אבל, כיף לקחת את הרעיון של אימון תוך כדי משחק בנייד (מי אמר קנדי קראש ולא קיבל?) ובנינו - אתם בהחלט יכולים לבחור במה להתמקד תוך כדי האימון. העיקר שתזיזו מעט את הגוף, לא תיצמדו כל היום רק למסכים וכמובן - תהיו מאוזנים.

תגיות