קורס חדש של שרוטונים ילמד אתכם להיות כוכבי רשת. צילום: fotolia

קורס חדש של שרוטונים ילמד אתכם להיות כוכבי רשת

תמיד חלמתם לדעת איך לצלם סרטונים מצליחים שיהפכו לוויראלים? תמיד רציתם להקים ערוץ יוטיוב מצליח? קורס חדש ילמד אתכם את כל סודות המקצוע משלב התכנון ועד ההפצה

תמיד חלמתם להיות כוכבי רשת? רוצים לפתוח ערוץ יוטיוב אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? קורס חדש מבית היוצר של "שרוטונים", אחת מחברת המדיה והתוכן המצליחות בארץ, ילמד אתכם איך לעשות זאת החל משלב בחירת התכנים ועד שלב הפצת הסרטון ברשת.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הקורס שנקרא PLAYCLASS, מיועד לכל מי שרוצה ללמוד על יוטיוב ולהכיר את הפלטפורמה קצת יותר טוב אבל בעיקר מיועד לצעירים ובני נוער והוא נעשה בשיתוף עם מורן זר בעלת חברת yyy ללימודי מקצועות היוטיוב . במהלך 15 השיעורים של הקורס, תוכלו ללמוד איך לבחור את קהל היעד שלכם, איך לבחור תכנים לערוץ, איך לכתוב תסריט, לצלם ולערוך וכמובן כיצד לפרסם את הסרטון ולהפיץ אותו.

 

אבל לא חשבתם ש"שרוטונים" יעשו משהו ולא ישלבו את האנימציה המפורסמת שלהם נכון? אחת ממנחי הקורס הוא לא אחר מאשר דביר TV" שהוא הוולוגר באנימציה הראשון בעולם עם מיליוני צפיות והוא ייתן את הנקודות הייחודיות שלו כמו ממה צריך להיזהר ומה לשים לב כשעובדים ברשת. 

שחר בר דוד מייסד ומנכ"ל שרוטונים: אחרי מעל עשור של עשייה בעולמות הוידאו החלטנו להרים את הכפפה ולתת מענה לאינספור אנשים ששאלו אותי בדרך 'איך פותחים ערוץ ביוטיוב, איך עורכים וידאו ולמה אתם לא מלמדים?'. בתקופה של אי וודאות שהילדים מטפסים על הקירות או נמצאים הרבה במסכים דווקא הקורס הזה יכול לתת פתרון עם ערך שמעודד יזמות ומחזק את היכולות להתמיד במשהו שיכול לפתח אותם".

 

תגובות