טיק טוק במידות גדולות: הכוכבת שמעוררת השראה. צילום מסך מאינסטגרם

טיק טוק במידות גדולות: הכוכבת שמעוררת השראה

דניס מרצדס היא בלוגרית אופנה למידות גדולות וכוכבת רשת שבולטת לאחרונה יותר ויותר בטיק טוק בזכות הגישה המעצימה שלה לגבי נשים ודימוי גוף. בזמן שאנחנו מתעסקים באורך המכנסיים של תלמידות ישראל, מרצדס קוראת לכולם ללבוש רק מה שהם רוצים בלי קשר למין, מידה או משקל

אין כמעט אחד שלא נתקל בדניס מרצדס בעת שיטוט ברשתות החברתיות ובעיקר בטיק טוק (denisemmercedes@). מרצדס היא דוגמנית למידות גדולות, בלוגרית אופנה וכוכבת רשת שמשפיעה רבות בעיקר על נשים ונערות. לפני כשבע שנים, בעודה סטודנטית במשרה מלאה, החליטה מרצדס לפתוח את בלוג האופנה שלה כדי לעורר השראה בקרב נשים ונערות במידות גדולות. אבל הדרך מבלוג לטיק טוק היא ארוכה ולא ניתן שלא לתהות - מדוע היא פתחה חשבון ברשת החברתית הצעירה, הרי היא בת 28, מלאה ומעידה על עצמה שאינה יודעת לרקוד? פה טמון הקסם של הכוכבת האהובה - היא עושה בדיוק ורק מה שהיא רוצה, בלי לתת דין וחשבון לאף אחד וזו ההשראה הכי גדולה שהיא יכולה לתת לנו. תפסנו אותה לראיון בין לאומי על אופנה, השראה וגם על באדי שיימינג.
עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:
כשפתחת את חשבון הטיק טוק שלך - עשית את זה למען הכיך או כי רצית להעביר את מסרים על דימוי גוך חיובי בעוד פלטפורמה? 
"פתחתי את חשבון הטיק טוק שלי לגמרי בשביל הכיף, אבל גם כדי להראות ולהעביר את הרעיונות שלי בקשר לאופנה. אבל כן חשוב לי להעביר לכל העוקבים שלי את המסר שכל סוגי הגוף והמידות יפים ושכל אחד ואחת צריים ללבוש את מה שהם רוצים ואוהבים". 
למה בחרת לפתוח דווקא טיק טוק? יש לך אינסטגרם מצליח, למה היה לך חשוב להוסיף עוד פלטפורמה?
"אינסטגרם היא יותר פלטפורמה לתמונות, בזמן שטיק טוק הוא רק וידיאו. חשבתי שזה יהיה כיף להציג את עצמי, את האופי שלי ואת הסטייל שלי גם בצורה של וידיאו". 
 אילו תגובות את מקבלת מהעוקבים שלך ברחבי העולם?
"העוקבים שלי לרוב מגיבים בצורה מאוד חיובית, והם שואבים ממני המון השראה וזה תמיד כיף. אני מנסה בכל כוחי להתעלם מהתגובות הרעות, שאני מקבלת לפעמים, ולהתמקד רק בתגובות החיוביות". 
את מלאה, זה לא סוד, ואת גם מציגה המון סטייל. יש לך טיפים לנערות שרוצות להתלבש כמוך?
"אני פשוט אוהבת ליהנות כשאני מתלבשת. אני אוהבת אופנה ואני לובשת מה שאני רוצה מבלי שמישהו יגיד לי מה אני צריכה ללבוש. אני מאמינה שכל אישה או נערה בכל הצורות והמידות צריכה ויכולה להתלבש איך שהיא רוצה".
איפה את רוכשת את הבגדים שלך?
"אני אוהבת מותגים כמו אסוס, זארה, אמריקן איגל, H&M, בוהו ואקספרס. לכל המותגים האלו יש מגוון רחב של בגדים במידות גדולות". 
© צילום מסך מאינסטגרם
הרהב פעמים את מראה בחשבון הטיק טוק שלך איך אאוטפיט מסויים יכול להתאים גם לבחורות רזות וגם לבחורות יותר מלאות. למה חשוב לך להראות את ההשוואה הזאת?
"זה נותן לאנשים להבין שהעיקר הוא לא כמה את רזה או גדולה, אלא שהעיקר הוא איך את לובשת בגד מסויים בזמן שאת מרגישה מלאת ביטחון וניראת נהדר".
יש המון נערות ונערים מלאים שלא מרגישים בנח ואין להם ביטחון עצמי כמו שלך. יש לך טיפ עבורם?
"כן, הטיפ מספר אחד שלי הוא פשוט לא להשוות את עצמכם לאחרים. אתם אנשים בפני עצמכם ואתם אמורים להרגיש יפים בדיוק כמו שאתם". 
לסיום, מי מעורר בך השראה?
"אמא שלי היא ההשראה כי גדולה עבורי. אני לרוב נושאת אליה עיניים, אני אוהבת אותה ואת הביטחון שלה". 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
תגיות
תגובות