השפה החדשה: קבלו את מילון הטיקטוק הגדול!. Adobestock

השפה החדשה: קבלו את מילון הטיקטוק הגדול!

קרה לכם שגללתם בטיקטוק ולא הבנתם מילים מסוימות? אנחנו פה בשבילכם עם מילון הטיקטוק הגדול!

עם הפיכת אפליקציית הטיקטוק למעצמה ענקית בקרב צורכי האפליקציה נוצרה שפה חדשה - שפת הטיקטוק. ביטויים מסויימים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהחברה ושאנחנו מאמינים גם שלא יצאו. אספנו לכם את הביטויים הויראליים לכתבה מיוחדת שתעשה לכם סדר!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Simp

כאשר בן אדם עושה יותר מדי מהרצוי בשביל בן אדם שהוא מחבב. ניתן לראות את זה בטיק טוק בתגובות של אנשים על סרטונים, ובעיקר אצל טיקטוקרים מחו"ל, כמו ברייס הול ובית הסוואי האוס שהם כל הזמן אומרים: ״ברייס הוא סימפ לאדיסון ריי״.

...CEO of

כאשר בן אדם בטיקטוק מוכר בזכות סגנון סרטונים מסויימים, כאשר יש לו נישה שכולם מכירים אותו בזכות דבר מסוים שעשה בסרטונים. אנשים יגיבו לו ״אתה המנכ״ל של..״ לדוגמא: דנה חסון, יוצרת תוכן ישראלית שגרה בניו יורק שעושה סרטוני אפייה ולייף סטייל. בסרטוני בישול שלה היא תמיד אומרת ״Should look like this, זה נהיה ה״שם״ שלה בטיקטוק ובגלל זה היא שמה בביו שלה את המשפט: CEO of should look like this.

P.O.V

סוג של סרטונים בטיק טוק שנותן נקודת מבט של כל אחד לסאונד או לסרטון מסויים.  ראשי תיבות של המילים: Point Of View.

Cancel

כאשר בן אדם בטיקטוק או בכל רשת חברתית אחרת עושה משהו שאנשים בחברה רואים כפסול, הם שואפים ״לבטל״ אותו מהרשת החברתית. המגיבים ״יחשפו״ את יוצר התוכן עם הדבר הלא טוב שהוא עשה ויסבירו למה זה לא נכון בעזרת עדויות, יבקרו את ההתנהגות שלו ועוד.

הצדדים של טיקטוק

לאפליקציה יש אלגוריתם מאוד ייחודי שבעצם קולט למה אתם עושים לייק, אם תעשו לייק לסוג סרטונים מסוים אז ככה גם הפור יו שלכם יראה. צרכני הטיקטוק יצרו צדדים לטיקטוק שבעצם מראים את הסוגים השונים של הסרטונים השונים שיש באפליקציה.

סטרייט טיקטוק

כאשר הפור יו שלכם מורכב מסרטונים של הייפ האוס וריקודים ויראלים. לפי האנשים שיצרו את מושגי "הצדדים" הם יגדירו את הסרטונים כמשעממים. בסטרייט טיקטוק יש סרטונים של צ׳ארלי דמיליו, ליל האדי וכל חבורת הייפ האוס וריקודים למיניהם. בקיצור - קלאסי.

אלט טיקטוק

כאשר אתה מפורסם בגלל שאתה מצחיק ולא בגלל המראה שלך. כאשר הפור יו שלך מלא באנשים פאנקים, אופנה, מוזיקה ודברים יצירתיים נוספים. תוכן איכותי שעובדים עליו קשה.

גיי טיקטוק

בנוי מסרטונים של אלט טיקטוק רק שמי שצורך את הצד הזה של טיקטוק הוא בעצם צוחק על סטרייט טיק טוק שמעביר עליהם ביקורת שהם בעיקר יוצרי תוכן שרוקדים ועושים ליפ סינג.

 

תגיות
תגובות