לפני הטיקטוק: איפה כוכבי המיוזיקלי הגדולים היום?. יוטיוב

לפני הטיקטוק: איפה כוכבי המיוזיקלי הגדולים היום?

מאז הפיכתה של אפליקציית המיוזיקלי לטיקטוק ניראה כי כוכבים רבים נשכחו מאחור • חזרנו אל השמות הגדולים ובדקנו: איפה הם היום?

לפני שהפכה לטיקטוק, אפליקציית המוזיקלי הביאה לעולמנו הרבה כוכבים גדולים. כיום, חלק מהמיוזרים לקחו את ההצלחה בטיקטוק והפכו אותה לקריירה. אז איפה הם היום?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לורן גריי

לורן גריי נחשבת לכוכבת הענקית של המיוזיקלי ואין סיכוי שאתם לא מכירים אותה. כמובן היא עדיין ממשיכה לפרסם סרטונים באפליקציה, אך בשנים האחרונות היא גם מטפחת קריירה מוזיקלית שזוכה להצלחה.

 

ג׳וני אורלנדו

אורלנדו החל במיוזיקלי עם קאברים וליפסינקים לשירים מוכרים ביחד עם אחותו הקטנה שזכו להצלחה ויראלית סוחפת. כיום, הוא זמר שחתום בחברת התקליטים יוניברסל לאחר שהוציא סינגלים רבים. אגב, ביום שישי הקרוב יוצא לו אלבום EP ראשון!

 

בייבי אריאל

כמובן מדובר בשם הבמה שלה, הא בין כוכבות המיוזיקלי הגדולות ביותר של התקופה. בשנים האחרונות היא הוציאה מספר שירים, אך בימים אלה היא בעצם שחקנית ולאחרונה השתתפה בסרט ״זומבים 2״ של ערוץ דיסני.

קריסטין האנצ׳ר

במיוזיקלי היא הייתה מוכרת עם סרטוני הליפסינק שלה שהפכו לויראלים תוך שנייה. כיום, היא שחקנית ויוטיוברית וכמובן עדיין ממשיכה לפרסם סרטונים בטיקטוק.

התאומות ליסה ולנה

התאומות המוכרות מהמיוזיקלי כאשר היו החשבון הראשון שהגיע ל-20 מיליון עוקבים. אף לאחר ההחלפה לטיקטוק החליטו לעזוב את האפליקציה ולמחוק את החשבון שלהן לטובת קריירת משחק. לפני מספר חודשים הן חזרו לטיקטוק והחלו לצבור עוקבים מחדש.

 

תגובות