בחליפות בלבד: טרנד הטיקטוק של ׳המיניונים׳ מגיע מחר לישראל. Tulip Entertainment

בחליפות בלבד: טרנד הטיקטוק של ׳המיניונים׳ מגיע מחר לישראל

אחרי שהדבר הפך לתופעה בעולם: בני נוער רבים מתכננים מחר (ה׳) להגיע בחליפות להקרנות הקולנועיות של הסרט "המיניונים 2: עלייתו של גרו" • ראיון עם מארגני הטרנד המפתיע בישראל

בשבועות האחרונים, מאז יציאת הסרט ״מיניונים: עלייתו של גרו״ לאקרנים, צץ לו טרנד מפתיע, חמוד ומוזר בטיקטוק ברחבי העולם - ובו בני ובנות נוער (בעיקר) מתלבשים בלבוש אלגנטי כדי ללכת בחבורה אחת לצפות בסרט בבתי הקולנוע. מחר (ה׳), צפוי הטרנד להגיע לישראל בזכות יובל ניר ורועי פרדס, שני נערים בני 17 מהרצליה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"העלו הרבה סרטונים בטיקטוק המפיצים את הרעיון של הגעה לבכורת הסרט עם חליפות ולבוש אלגנטי, הסרטונים תפסו תאוצה ויותר ויותר אנשים החלו להפיץ את הדבר", סיפרו לנו השניים, ״המיניונים הוא סרט שיכול להיתפש כסרט ילדותי, אבל הוא סרט עם המון מסרים רלוונטים לעולם שלאחר בית הספר, ובעקבות זה המון בני נוער מתחברים לסרט ומתכוונים להגיע איתנו לבית הקולנוע לראות את הסרט ביחד בלבוש מכבד ואלגנטי". 

מתי היה השלב בו הבנתם שאתם אלו שצריכים לארגן את זה בארץ?

"כשאנחנו ראינו שזה קורה חשבנו על הרעיון ונורא רצינו לגרום לדבר הזה לקרות, אז פתחנו קבוצה קטנה רק עם חברים קרובים והתחלנו להפיץ את הקבוצה לכל מי שאנחנו מכירים. בנוסף להפצה בקבוצות עם חברים, הפצנו את הקבוצה בטיקטוק וגם דרך הטיקטוק נכנסו המון אנשים לקבוצה".

© Tulip Entertainment

מתי זה קורה?

"זה עתיד לקרות מחר (ה׳), בשעה 20:00 בסינמה סיטי גלילות. בינתיים ההיענות מצוינת, עכשיו יש כבר מאות בני נוער שנמצאים בקבוצת הוואטספ שפתחנו לאירוע, ומתוכם כמעט 200 קנו כבר כרטיסים לאותו האולם שבו יקרינו את הבכורה של ׳המיניונים׳, הקבוצה הופצה בקצב אדיר שכבר היינו צריכים לעצור את הכניסה אליה בשביל לא ליצור אי נעימות בבית הקולנוע!".

רועי (ימין) ויובל
רועי (ימין) ויובל © צילום פרטי

למה לדעתכם בחרו דווקא בחליפות?

"לדעתנו ולדעת מאות בני הנוער שבקבוצה, זה לא סרט ילדותי וכשבאים לראות אותו באים לכבד את הסרט ובמיוחד כשזו הבכורה!".

 

איך אתם מסבירים שזה תפס תאוצה בצורה כזאת?

"מה שגורם לזה להיות כל כך ויראלי זה כנראה הרצון של בני נוער בארץ לעשות דבר כזה מגניב ובסדר גודל כזה, זאת אחלה חוויה להגיע לקולנוע המון ילדים עם חליפות לסרט".

 

תגובות