פרטים ראשונים: HOT חשפה את הסדרות החדשות של 2020. צילומים: רפי דלויה, שוקה כהן ל-HOT

פרטים ראשונים: HOT חשפה את הסדרות החדשות של 2020

HOT חשפה הבוקר (ג') את הסדרות החדשות לשנת 2020 ועל הדרך נתנה פרטים ראשונים על "נעלמים 4", "כפולה 5" וסדרת נוער חדשה נוספת בשם "זיגי". כל הפרטים

2020 מסתמנת כשנה עמוסה ומלאה בתוכן ישראלי מקורי חדש, ואם אתם סקרנים לדעת ולשמוע על הדברים המתוכננים כבר מעכשיו - חברת HOT החליטה לחשוף הבוקר (ג') את מה שהיא מתכננת לשנה הנוכחית על המסך הקטן. אספנו את הפרויקטים שהכי סיקרנו אותנו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עונות חדשות

JUDA עונה 2: לאחר אירועי העונה הראשונה, ג'ודה (ציון ברוך) הופך לערפד החזק ביותר בעולם, אך למרות כוחותיו החדשים, ג'ודה עדיין מתקשה לקבל על עצמו את האחריות שהוטלה עליו. במקביל שינקו (דניאל קפול) תופס את מקומו של אביו, ומנצל זאת על מנת לבצע את משימתו לצוד את ראשו של ג'ודה. כדי להשיג את מטרתו, שינקו כורת ברית עם אויבם המושבע של הערפדים – "בני הזאב" – ארגון טרור שזומם להשתלט על אירופה. בעקבות כך, ג'ודה נאלץ להתרחק מטניה (אנסטסיה פיין)  ולהתגייס ליחידה סודית שמטרתה היא להילחם בטרור העולמי. כשהוא ללא הגנתו של רבו הערפד (מייק בורנשטיין) ורק עם חברו הטוב אשר שלצידו (עמוס תמם), ג'ודה מגלה שהוא נלחם בו זמנית בכל החזיתות ומוצא את עצמו נשאב למלחמה שגדולה מכוחותיו.

 

"נעלמים" עונה 4: אחרי שזכתה כ"סדרת הנוער של השנה" בטקס נבחרי השנה של פרוגי ב/2019 ואחרי שנמכרה להודו - "נעלמים" תשוב למסך בעונה רביעית. החבורה מאשמורת עוברת לעיר הגדולה לדירה של אמה ואלון. הם יגלו שהחיים בעיר שונים לחלוטין ויצטרכו להסתגל לעולם חדש. בעקבות קשר שאמה חידשה עם ידיד תל אביבי, החבורה תסחף לעלילת מתח שכוללת מועמדת לראשות עיריית תל אביב, חבורת לוחמי צדק במסכות שמטילה אימה על הארץ, כספת סודית שאיש לא יודע איפה היא ולפחות שני זוגות חדשים שיגרמו לכם לצרוח.

ספיר בן רובי
ספיר בן רובי © רפי דלויה

"כפולה" עונה 5: הפעם העלילה תחזור בזמן אל שנתיים לפני שהפכה לכוכבת מספר אחת של ישראל. נועה קירל בת ה-15 מרעננה חולמת בגדול, רק שבינתיים נדמה שהחלומות שלה לא עומדים להתגשם. אחרי סדרה של כישלונות, נעה מתקבלת בקושי רב לחטיבת הביניים לאומנויות ע"ש טל מוסרי, מקום שבו השמיים הם הגבול והגיהינום הוא הזולת. כדי להתגבר על הקשיים ולהגיע לטופ, נעה חייבת להתחיל לשתף פעולה עם אחת שעד היום לא לגמרי האמינה בה - היא עצמה. בין לבין היא מסתבכת בסיפור אהבה משולש. לאורך העונה, נפגוש עוד דמויות אהובות מהסדרה, רגע לפני שהפכו להיות מה שהם היום.

 

"צפוף" עונה 4: בעונה החדשה מיקי ונירית מנסים להתמודד עם הילדים המתבגרים כשיש להם על הראש גם הריון מתקדם ותינוקת שעומדת להגיע ממש ממש בקרוב. דניאל הבן עדיין בצבא, דניאל הבת לפני גיוס, עובדת בחברת הקוסמטיקה ועושה כל כך הרבה כסף שהיא מתחילה להתנשא על כל המשפחה. רוי הבויפרנד שלה עדיין בסביבה עד שתחליט אחרת. תמר ממשיכה להיות מוסרית יותר מכל בני הבית ולדאוג שהם ידעו את זה, אורי סופסוף זוכה לאהבה אמתית ונשיקה ראשונה, ונועם הקטן בעיקר מפחד מהגעת התינוקת החדשה שתגזול את תשומת הלב של נירית ואת המקום שלו כתינוק של הבית. כולם גדולים יותר, כולם משוגעים כרגיל, לקראת סוף העונה תהיה לנו לידה מרגשת ותינוקת חדשה במשפחה, ואולי נראה סופסוף את איילת (ואולי לא).

צפוף
צפוף © רונן אקרמן

"התחנה" עונה 3: אחרי שנשרפה תחנת מד"א ולא כל המתנדבים יצאו בריאים ושלמים, החבורה מחפשת מקום חדש להתנדב בו. בתחנה החדשה ברעננה, הם פוגשים מתנדבים חדשים שנכנסים לחייהם בסערה, ולא תמיד לטובה. בעונה החדשה גילי מסתבך עם אנשים בצד הלא נכון של החוק ומערב חברים מהתחנה, נועם מוצאת אהבה חדשה ומאתגרת, היחסים בין רומי וגילי עולים שלב, נימי מסתגל למשפחה החדשה שלו, פיקה מנסה להתרגל לנוכחות החוזרת של אביה, בוזי יאחה את ליבו השבור ואדר ושקד יתמודדו יחד ובנפרד עם תוצאות השריפה. שחקנים חדשים וכוכבים אורחים בסדרה: גילה אלמגור, חיים כהן, עילי בוטנר, שיר זוארץ, אסף גורן, אוולין הגואל, בל אגם ועוד.

© אור גפן

"שבאבניקים" עונה 2: אחרי שבסוף העונה הראשונה הם עפו מכל המדרגות, השבאבניקים חוזרים לעונה שכולה מחוץ לכותלי הישיבה. סיפור העונה השנייה מבוסס על "פרשת המתמידים", פרשה אמיתית שהתרחשה לפני עשור. ארבעת השבאבניקים חייבים ישיבה כדי להתחתן אבל אף ישיבה לא מוכנה לקבל אותם. הם מוצאים פרצה בחוק שמאפשרת להם להקים ישיבה פיקטיבית שבה הם יהיו מוגנים מכל צו גיוס, וחיים את החיים כפי שהם רוצים לחיות אותם. הם חושבים שהם נופלים לתוך גן עדן, אבל מהר מאד מגלים את הגיהינום. 

 

"מלכות" עונה 2: המלכות חוזרת לעונה שנייה! בעונה השנייה גיא פרנסיס (רוי מילר) מתחזק וכמעט מוחק את המלכות לגמרי והן על סף פשיטת רגל. ליזי (דאנה איבגי) מנסה להציל את מה שנשאר מהעסקים, אבל בנות המשפחה מקשות עליה והיא מגלה שלא אחת למען כולן, אלא כל אחת למען אחת. דורי (ריטה) לא שולטת בתאוות הבצע שלה ומסתכסכת עם משפחת ג'ובארנים. ציפי (אורלי זילברשץ) נלחמת על הצדק בדרום העיר, ובדרך הורסת את היחסים עם השותפים האריתראים. נעמה (מלוי לוי) נאבקת להגן על בנה ונהפכת דומה יותר ויותר למשפחה ממנה היא מנסה לברוח. בלית ברירה, ליזי וספיר (ליהי קורונובסקי) מגיעות עד לרוסיה ומסתבכות עם מאפיונרית רוסיה פסיכופתית, ועם משמרות המהפכה האיראניים. המלכות פותחות חזית חדשה עם מדינת ישראל.

 

תוכניות וסדרות נוספות שצפויות לשוב למסך ב-2020: "הקומה האחרונה" תחזור לעונה שנייה בטין ניק, "מצולמים" של "מה קשור" תחזור גם היא לפרק ב' על המסך לאור ההצלחה ו"גולסטאר ברזיל" - תהיה גם עונת  האולסטארס ותחזיר מתמודדים אהובים ובולטים מהעבר.

הקומה האחרונה
הקומה האחרונה © גיא צראף

סדרות חדשות

משפחה בהנפקה: משפחת כהן, משפחה ישראלית נורמטיבית מקבלת יום אחד את הזדמנות חייה להגשים את החלום הישראלי הגדול – לעשות אקזיט ולהרוויח מיליונים, כשהרעיון לסטרטאפ של בתם האמצעית מאיה, מקבל השקעה של 2 מיליון דולר מקרן הון סיכון. מאיה בטוחה שזה כרטיס היציאה שלה לעצמאות אבל השמחה הגדולה שלה מתהפכת כשהיא מבינה שבגלל גילה הצעיר, היא עדיין תלויה בהוריה. לא רק שהיא עדיין ישנה באותו חדר עם אחותה הקטנה, היא עכשיו גם תקועה עם הוריה כשותפים במיזם החדש. בכיכובם של קווין רובין, בר מיניאלי, דביר בנדק, דנה סמו ומיכאל הנגבי.

משפחה בהנפקה
משפחה בהנפקה © רפי דלויה

"ספיידרז": הפקה משותפת עם ניקלודיאון הבינלאומית. "ספיידרז" היא דרמת הרפתקאות ואקשן קומית לנוער של מיכל קופר קרן (כדברא) המבוססת על רעיון מאת טום ריילס, דיוויד גסט ופטריק קווין. הסדרה עוקבת אחר שלושה אחים - ניקי (15) מנהיגה חסרת פחד ואימפולסיבית, טומי (12) ילד מקסים, שובב וסקרן, ודניאל (16) גאון מחשבים שקול וחרדתי - המגלים כי הוריהם פועלים בשירות סוכנות ריגול חשאית בשם "אקו", הפועלת לשימור איכות הסביבה. לאחר שהוריהם נשלחים להגן על מקור המים המרכזי במדינה שהתייבש, האחים מקימים תא ריגול עצמאי בשם "ספיידרז" ויוצאים להציל את ההורים שלהם וגם, אם ניתן, את המדינה כולה. משתתפים: קים אור אזולאי, עדן סבן, נאיה פדרמן, טל מוסרי, עמית הכטר, נתי קלוגר, יהודה בוחבוט, גלעד קלטר ומיכל לוי.

© אינסגרם

"זיגי" (טין ניק): דורי ארזי (אמיתי הרמן), נער בן 16, נולד עם מחלת עור שגורמת לכל מי שרואה אותו להיבהל במקרה הטוב וללעוג ולהציק לו במקרה הרע. כשמשפחתו עוברת לישוב חדש, הוא ואחותו התאומה תמוז נאבקים על מקומם בחברה החדשה. בעוד שתמוז מצליחה למצוא בקלות חברים חדשים ולהשתלב במופע הגדול, דורי, שגם הוא חולם על קריירה מוזיקלית, נאלץ להסתיר את פניו אפילו כשהוא יוצא מהבית לאכול המבורגר. לאט לאט הוא מצליח למצוא את החבורה שלו ואפילו אהבה ראשונה וביחד הם ממציאים את "זיגי" - כוכב מוזיקה המסתתר מאחורי מסיכה מסתורית וכובש את עולם המוזיקה. כמה זמן יצליח להסתיר את זהותו האמיתית? האם מעריציו יקבלו אותו גם כשיגלו איך הוא נראה באמת? סיפור על אומץ, על להיות שונה ועל המחיר של הגשמת החלומות.

אמיתי הרמן הוא זיגי
אמיתי הרמן הוא זיגי © רפי דלויה

"סקיי": בסדרה החדשה של גיורא חמיצר ונועה פניני, סקיי היא חייזרית בגיל העשרה המתרסקת על כדור הארץ. בעזרת רובוט משוכלל (TK) היא משנה את צורתה באופן מלא ונכנסת אל גופה של מילי, נערה יפהפייה ומקובלת בתיכון. רק אריק בן ה-15 וחבריו ברוש ומקס, שלושה נערים מופנמים ודחויים, יהיו שותפים לסודה של סקיי ויסייעו לה לשמור על זהותה החדשה כמילי. יחד הם יתמכו בניסיונה להתאקלם בסביבה החדשה ולשוב, בסופו של דבר, אל ביתה.

כוכבי סקיי
כוכבי סקיי © רפי דלויה

"היאכטה": לראשונה בטלוויזיה בישראל תצא יאכטה מפוארת לשייט חלומי בין חופיה הקסומים של יוון. על היאכטה יהיו שישה צעירים, שלוש בנות ושלושה בנים - כולם כוכבי רשת מבטיחים שיצאו למסע של פעם בחיים ויתעדו הכל לרשתות החברתיות שלהם. מה הם יגלו על עצמם? מה יקרה לכל אחד מהם? ומה יקרה בינו לבינה?! תכנית קיץ סקסית שתגיש את הפנטזיה של כולנו על איך היינו חולמים להעביר את הקיץ הקרוב.

"כלא 400" ("Out of Service"): פיתוח משותף של אולפני ויאקום הבינלאומיים ו-Hot, "כלא 400" היא דרמה קומית שיצרה עומר גולדמן ("שכונה", "שלטון הצללים") ותפיק חברת Nutz הפקות. עלילת הסדרה מתרחשת בין כותלי כלא 400, מתקן הכליאה לנשים של צה"ל - הכלא היחיד בעולם בו גילן של האסירות והסוהרות לא עולה על 21

"בוגד": דרמת מתח חדשה מאת רון לשם ("אופוריה", "בופור") ועמית כהן ("כפולים") ובהשתתפות ליאור אשכנזי, עוז זהבי, ניב סולטן, דקלה ואורנה בנאי בהשראת פרשת העלמות המטוס המלזי. מטוס נוסעים ישראלי נעלם מהאוויר בין תל אביב לבנגקוק והפתרון לחידה מסתתר בין זהויות 366 הנוסעים, הכוללים את אשתו וילדיו של איש שטח בכיר בשב"כ, שלאחרונה נפלט מתפקידו בעקבות פציעה אשר הותירה אותו עיוור וכעת חוזר לעזור בחקירה.

סדרות חדשות נוספות שיגיעו אל המסך: שתספר בפעם הראשונה את סיפורם של לוחמי משמר הגבול, "שנות הירח" - על תחילת דרכו של אביב גפן, "שקופים" - תוכנית מערכונים חדשה עם יובל סמו, אלי בן דוד וגורי אלפי. בנוסף יהיו גם: דוקו על עפרה חזה, "מחוברים - עוטף עזה" - מנקודת המבט של נערים ונערות החיים באזור, "אבאל'ה" - פורמט דוקו-ריאליטי מבית BBC ששודר בבריטניה, ארה"ב וקנדה, שבגרסתו המקומית הישראלית מלווה חמישה גברים מפורסמים ומשפחותיהם שנאלצים להתמודד לבד במשך שבוע. בין המשתתפים ערן זהבי אלין כהן ואביה.

אלין כהן
אלין כהן © רפי דלויה

בנוסף לחשיפת הסדרות החדשות, HOT חשפו את הסדרות הכי נצפות שלהם בשנת 2019.

בגזרת המבוגרים - חמשת הסדרות הנצפות ביותר (על פי הסדר) הן: "מצולמים", "גולסטאריות 2", "מטומטמת 3", "נחמה" ו-"הנספח". בגזרת סדרות הנוער: "פוראבר", "התחנה", "צפוף 3", "כפולה 3" ו-"מורובוט".

עומר חזן
עומר חזן © שוקה כהן, HOT

 

 

תגובות