קריירה צדדית: הספרים של המפורסמות ההוליוודיות. צילום: GettyImages

קריירה צדדית: הספרים של המפורסמות ההוליוודיות

הן חזקות בקריירה שלהם אי שם בפסגת התהילה, אך לכוכבות ההוליוודיות הבאות יש גם כמה ספרים עלילתיים שאתם חייבים לקרוא!

אם עד עכשיו הכרתם את הכוכבות רק מצד מסויים, אולי תפתעו לגלות שיש להן צד קצת שונה, צד שאפילו ירגש אתכם. – קבלו את הכוכבות הגדולות שמסתבר שהן גם סופרות לא רעות בכלל...

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בת'אני מוטה - make your mind up

כשבת'אני לראשונה החלה לצלם סרטונים אי שם ב-2009, היא לא ידעה שהחיים שלה עומדים להשתנות לנצח. לאחר שהעלתה את הסרטון הראשון שלה בגיל 13, הפכה מוטה לאחת מאושיות היוטיוב הידועות ביותר בעולם. בספר שלה שיתפה על המסע הבלתי רגיל שעברה מאז שהתפרסמה, מה חוותה לפני הפרסום בתור ילדה ביישנית וחסרת ביטחון שסובלת מחרדות שמנסה לגלות איך להתאושש.בספר תוכלו למצוא עצות לחיים, ומדריך מיוחד לביטחון עצמי. בת'אני, ריגשת אותנו.

 


בלה ת'ורן – Autumn falls

'סתיו נופל', הוא הספר הראשון מסדרת הספרים המלאה של בלה ת'ורן. בסדרה קיימים שלושה ספרים שללא ספק שווים את הזמן הפנוי שלכם לקרוא. הספר מדבר על ילדה ג'ינג'ית ששמה סתיו, שחיה במשפחה מורכבת במיוחד העוברת כל יום בעיה אחרת. כוכבת הספר מספרת כמה זה לא כל כך קל להיות החדשה בבית הספר, במיוחד לא קל כשהילדה המקובלת ביותר בכיתה מעיפה לעברה 'מבטי מוות' מפחידים. בשלב מסוים, כשסבתה המעט משוגעת מביאה לסתיו יומן מיוחד במתנה, סתיו כותבת את כל רגשותיה ואת כל המשאלות שלה שם, עד שלאט לאט המשאלות שביקשה – מתחילות להתגשם! סתיו מבינה שצריכה לבקש את כל המשאלות האלו בזהירות, אם לא, כל הסביבה שלה עלולה להפגע.

 


אנה קנדריק – Scrappy little nobody

ברוכים הבאים לספר על עולמה המשוגע של השחקנית המוצלחת אשר זכתה בלא מעט פרסים בזכות חלק מתפקידיה במסכי הקולנוע והטלוויזיה. עוד לפני שנחשפה ל'אור הזרקורים', בתור ילדה בת שלוש עשרה, אנה הייתה ילדה משוגעת מלאת אנרגיה ובעלת דמיון רחב ומטורף, אבל לימים היא החליטה שכל השיגעון שלה וכל האנרגיה שלה, חייבים להשאר בתוכה, אחרת – יקרה משהו לא טוב. אנה משתפת על ההתמודדות שלה בתור ילדה החיה חיים כפולים, כתלמידת חטיבת הביניים ובמקביל כשחקנית.

 


קנדל וקיילי - Rebels: City of Indra: The Story of Lex and Livia


קנדל וקיילי, כמו בלה, הוציאו ספר בהמשכים, וזה הוא הסיפור הראשון מהסדרה. ההרפתקה מתחילה בעולם עתידני, בעיר הגדולה של אינדרה, בה יש שני חלקים: גן עדן יפה צף גבוה בשמים, ועולם סיוט של עוני מתחת לפני השטח של כדור הארץ. הספר מספר על שתי נערות בעלות כוחות על טבעיים שיוצאות למסע משותף, אך הן לא יודעות שהן מהוות סכנה אחת לשנייה.

 


מאדי זיגלר – האודישן

לאחר שהספר הראשון על חייה ותהילתה כרקדנית מפורסמת גרר הצלחה מסחררת, הרקדנית המפורסמת החליטה לשחרר ספר נוסף. עלילת הסיפור מגוללת את סיפורה של הרפר בת ה-12, ילדה שרוקדת כמעט מאז שלמדה ללכת. אבל ממש לפני תחילת שנת הלימודים, הוריה של הרפר מטילים פצצה - המשפחה נאלצת לעבור מהעיירה הנעימה שלהם בקונטיקט לפלורידה שטופת השמש בגלל העבודה שלהם. זה אומר להיפרד מצוות הריקודים שלה  והרבה חוויות שהתרגלה אליהן. ההורים שלה מנסים להרגיע אותה כי הם ימצאו בשבילה סטודיו חדש ברגע שהם זזים. כשהיא מגיעה, היא מבינה כי התחרות בפלורידה תהיה אכזרית - היא הבחורה החדשה ותצטרך להוכיח את עצמה.  

 

 תעקבו אחרינו גם בטלגרם - לעדכונים בלעדיים וחמים!

תגובות