בקרוב: ספר נוסף וסרט ל"פרויקט רוזי". כריכה: הוצאת אחוזת הבית

בקרוב: ספר נוסף וסרט ל"פרויקט רוזי"

חדשות טובות: הספר השלישי והאחרון בטרילוגיה המצליחה - "פרויקט רוזי" ייצא לאור בהוצאת בתחילת 2019. וגם: סרט ראשון על הפרק!

מעל 120 אלף עותקים של "פרויקט רוזי" (הספר הראשון בסדרת הספרים) ו"אפקט רוזי" (הספר השני) נמכרו בישראל וזכו להצלחה מסחררת בקרב בני הנוער, ואף נכנסו לרשימת הספרים הנמכרים ביותר. אל ההצלחה הגדולה צפוי להצטרף הרומן השלישי והאחרון בסדרה - "הפתרון על פי רוזי" (שם זמני), שייצא לאור בהוצאת "אחוזת בית" בתחילת שנת 2019, במקביל לצאתו באנגלית, ויסיים אחת ולתמיד את טרילוגיית הספרים האהובה של הסופר האוסטרלי גרהם סימסיון.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לאלו מכם שלא זוכרים, סדרת הספרים (בהוצאת "אחוזת בית") עוקבת אחר סיפורו של דון - פרופסור מבריק וחכם לגנטיקה הלוקה בתסמונת אספרגר ומתקשה להשתלב בחברה ולהביע את רגשותיו. הקושי החברתי של דון יוצר הרבה מצבים מצחיקים ומביכים והמצב נהיה קשה עוד יותר כאשר דון מחליט לצאת לחפש בת זוג. דון מנסח שאלון לכל מי שרוצה להיות מועמדת ל"תפקיד" אבל אז קורה דבר המשבש את תוכניותיו. הוא פוגש את רוזי, שהיא "האישה היפה ביותר עלי אדמות" אך אינה מתאימה לדון על פי דרישותיו המחמירות בשאלון. בתחילה דון פוסל אותה נחרצות, אבל לאחר מסע משותף לגילוי סוג משפחתי שמעיק על רוזי, שגרת חייו הקפדנית של דון מתערערת והוא נאלץ להתמודד לראשונה בחייו עם רגשות שונים: דחייה, בלבול תסכול וכעס.

© כריכה: הוצאת אחוזת הבית

הספר הבא יעסוק בדון וברוזי שחוזרים להתגורר במלבורן אחרי עשור בניו יורק, והם עומדים בפני הפרויקט החשוב ביותר שלהם: גידול ילדם המשותף. הבן שלהם, הדסון, מתקשה בלימודיו בבית הספר, והמורים שלו טוענים שהוא לא משתלב עם יתר חבריו לכיתה. בפני דון טילמן שוב ניצבות משימות מאתגרות שעליו לפתור, אלא שכל מה שעליו לעשות הוא לתת להדסון לעשות את דרכו בעולם לבדו. נספר לכם גם שלאור ההצלחה הרבה של הספרים ברחבי העולם כולו, חברת הסרטים היפנית "סוני" החליטה לרכוש את זכויות הספר, והוא צפוי להפוך לסרט ולצאת לאקרנים בשנת 2019 גם כן.

תגובות